Tikkend geluid uit voeding.

Status
Niet open voor verdere reacties.

PersianBoyShayan

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2013
Beste bezoekers,

ik heb een 1 jaar oude Medion PC met een heel raar probleem.
het is een tikkend geluid uit de voeding. bij normaal gebruik hoor je het licht op de achtergrond (Zoals op het filmpje)
maar bij games zoals (GTA IV) klinkt het bijna alsof het gaat ontploffen.

Zo klinkt het ongeveer : http://www.youtube.com/watch?v=XY7P1Rnx3tw (niet mijn voeding, maar klinkt bijna het zelfde) zelf nu bij het typen van deze bericht.. :)

PC Specs :

Intel Core i7 2600
MSI Nvidia GTX 560
2TB + 64GB SSD
8GB Ram (2x4GB)
FSP GROUP 450W (Voeding)

ik heb nog een jaar garantie maar ik wil weten of het de moeite waard is om de pc RMA te sturen.
of nog afwachten dat de psu het helemaal begeeft.

bedankt en nog een fijn weekend !

Laatst bewerkt:
kan je eens je pc uitzetten en een houten stokje in je fan steken waardoor hij niet kan draaien en zo je pc opstarten heb je dit probleem dan nog

Ik zou hem maar opsturen. Als je zelf dingen gaat doen kan je garantie vervallen.

PS. Hoe krijg jij het voor elkaar om een NVIDIA Geforce GTX560 op een 450 Watt voeding te laten draaien? Lijkt me erg krap.

GTX560 tdp is 190 watts in piek vermogen die voeding zou het wel aan moeten kunnen.
zoals bassie al zij opsturen en garantie claimen, wil je dit niet doen dan is de kans groot dat je een nieuwe voeding moet aanschaffen.
FSPgroup is echter geen goed merk wat betreft voedingen dus het is verstandig om de voeding niet meer te gebruiken.

een brakke voeding kan je pc letterlijk om zeep helpen!

Laatst bewerkt:
Hallo,

bedankt voor jullie reacties. Sorry dat ik niet snel kon reageren.

De Nvidia GTX 560 zat er al standaard in. dus de voeding zal wel aangepast zijn op de hardware,

ik zal proberen om het probleem nog erger te krijgen, want soms is dat geluid voor paar uur verdwenen. zou jammer zijn als hij ''probleemloos'' aan zou komen in het reparatiecentrum en dan kan ik lekker onderzoekskosten betalen.

ik zal helpmij in de gaten houden voor nieuwe reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan