Tikkende monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

hpw2207h

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 sep 2009
Berichten
3
Goedemorgen,

Ik heb een HP w2207h, afgelopen week heb ik windows 7 geinstalleerd en sindsdien krijg ik een tikkend geluid uit mijn monitor.

(Het geluid lijkt op het geluid dat als je de beeldscherm resoluties verandert of als je de monitor aandoet, soort kort knakkend geluid)

De ene keer komt het kort na elkaar en dan weer om de 5,6 seconden.

Heb 2 aansluitingen . bij beide blijft de monitor tikken, ook bij resoluties omlaagt blijft het tikken en ben ook weer terug naar vista. De monitor is ingesteld op beeldscherm 1.

Hoop dat iemand een oplossing heeft want dat tikken kan niet goed zijn.

Alvast bedankt.
 
Denk niet dat het met Windows te maken heeft, maar meer met je monitor, maar goed, je weet maar nooit...

Na de installatie ook alle hardware drivers geinstalleerd??
 
Denk niet dat het met Windows te maken heeft, maar meer met je monitor, maar goed, je weet maar nooit...

Na de installatie ook alle hardware drivers geinstalleerd??

ik heb windows updates uitgevoerd, verder niks. Hiervoor heb ik ook een aantal keer naar fabrieksherstellingen hersteld en toen kwam het niet voor.
 
Dus totaal geen drivers geinstalleerd????

Kijk eens bij apparaatbeheer of je daar gele uitroeptekens / vraagtekens ziet staan
 
Dus totaal geen drivers geinstalleerd????

Kijk eens bij apparaatbeheer of je daar gele uitroeptekens / vraagtekens ziet staan

Bij apparaatbeheer zijn geen rare dingen te vinden, beeldschermaddapters werken correct en ook beeldschermen. Zelf heb ik alleen een windows update gedaan. Dan toch maar is kijken op de site van nvidia
 
Blijft het geluid ook voortduren wanneer de computer afstaat??of is het er alleen als de computer aanstaat?
 
Zelfde probleem

Hallo, sinds vanmorgen heb ik hetzelfde probleem met de hp W2207h monitor. :shocked:

Geluidsinstellingen hebben hier niets mee te maken heb ik uitgevonden. Voorheen deed de monitor ook wel eens een keertje een tikje (alsof het scherm ververst wordt of zo) maar nu doet hij het zo ongeveer iedere minuut zo'n vijf, zes keer achter elkaar. Ook ik kan niet vinden wat het zou kunnen zijn, ik heb geen update geinstalleerd waarna hij het ging doen of zo. De PC draait op Vista.

Ben benieuwd of iemand een oplossing hiervoor weet? Het is nl best een irritant gehoor! :confused:
 
Hallo, sinds vanmorgen heb ik hetzelfde probleem met de hp W2207h monitor. :shocked:

Geluidsinstellingen hebben hier niets mee te maken heb ik uitgevonden. Voorheen deed de monitor ook wel eens een keertje een tikje (alsof het scherm ververst wordt of zo) maar nu doet hij het zo ongeveer iedere minuut zo'n vijf, zes keer achter elkaar. Ook ik kan niet vinden wat het zou kunnen zijn, ik heb geen update geinstalleerd waarna hij het ging doen of zo. De PC draait op Vista.

Ben benieuwd of iemand een oplossing hiervoor weet? Het is nl best een irritant gehoor! :confused:

Waarschijnlijk is het hetzelfde probleem als ik ook heb gehad.Mijn monitor bleek een defekt te hebben en heb een nieuwe gekocht en het probleem is nu opgelost.Als ik jou was zou ik hetzelfde doen.Eventueel eerst (zoals ik ook eerst heb gedaan)een andere monitor op de pc aansuiten en zien of het probleem zich nog voortdoet want dan is het iets met de videokaart of de pc.
Veel succes.;)
 
Waarschijnlijk is het hetzelfde probleem als ik ook heb gehad.Mijn monitor bleek een defekt te hebben en heb een nieuwe gekocht en het probleem is nu opgelost.Als ik jou was zou ik hetzelfde doen.Eventueel eerst (zoals ik ook eerst heb gedaan)een andere monitor op de pc aansuiten en zien of het probleem zich nog voortdoet want dan is het iets met de videokaart of de pc.
Veel succes.;)

Bedankt voor je snelle reactie en info. :thumb: Had jij trouwens ook het probleem dat bij een wmv-bestand er wel geluid kwam maar geen beeld, want dan heeft dat wellicht ook te maken met de monitor en hoef ik daar niet verder naar te zoeken.

Ik ga nog even proberen of het met een vga-kabel ipv hdmi ook zo is en of een andere monitor dat probleem ook geeft, anders zit er inderdaad niets anders op als een nieuwe kopen. :( Wel jammer want ik vind het een erg mooi en prettig scherm maar ik heb het in maart 2008 gekocht dus als de gemiddelde levensduur van deze schermen maar iets langer als anderhalf jaar is moet ik zeker geen nieuwe HP meer. :mad:

Vooral als ik kijk dat ik een Philips monitor 15,4 inch lowbudget gekocht heb begin 2005 en die doet het nog steeds geweldig (ach ja, zoals manlief zegt: Philips he!) je kan dus blijkbaar beter een scherm kopen van een tv/scherm fabrikant en de pc van een pc-fabrikant want als pc-fabrikant hebben ze blijkbaar niet veel verstand van monitoren.

Kan je trouwens ook een flatscreen-tvscherm aansluiten op een pc zoals er tegenwoordig veel zijn, die zijn ook mooi en meestal niet zo duur als een zgn computerscherm, weet iemand dat?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan