Time Outs en meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter edysw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

edysw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jan 2010
dus hi,

laatste tijd heb ik veel problemen met me internet, ik heb een upc abonnoment met 50mb internet, ik gebruik een arrtis modem en een linksys wrt160N router, ook gebruik ik een powerline adapter.

de modem en router staan in de woonkamer op dezelfde verdieping en zo'n 10meter van mijn kamer vandaan, en via de powerline adapter krijg ik internet.

dat ging dus allemaal goed voor een lange tijd, ik had toen gewoon snelle internet zonder time outs of dat het langzamer werd maar nu is het allemaal verandert, ik krijg nu om de 2min time outs waardoor me internet connectie gewoon helemaal uitvalt ook al blijven de lampjes branden en me computer nog steeds zegt dat ik connected ben, en dan 10sec-1min later is het weer terug

dan nog is het me opgevallen dat als ik een speedtest doe of iets download met utorrent dat mijn upload snelheid hoger is dan mijn download snelheid.

en dan nog over de snelheid nu, vroeger kon ik gewoon videos in HD kijken op youtube zonder te hoeven wachten totdat het heeft geladen en nu heeft me internet al vaak moeite om een normaal filmpje af te spelen en in HQ kom ik helemaal nergens, ook is me opgevallen dat de time outs en het langzame internet vaak erger word in de avond na 7 uur.

weet misschien iemand hoe ik dit probleem op kan lossen :(

ohja : ik gebruik een standaart windows firewall, en me router firewall staat uit

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan