boskrabber
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 mrt 2005
Ik ben momenteel bezig met een programma te schrijven om alles wat ik via de compoort van info ontvang in een file weg te schrijven. Mijn probleem is, dat het niet steeds dezelfde info is dat ik ontvang, en dat ik dus niet kan gaan detecteren op een bepaald character om het einde van de communicatie te detecteren.
Is er iemand die mij een oplossing kan bieden om via errorhandling (misschien) of op nog een andere manier te kunnen detecteren dat ik er van uitga dat bv de communicatie is gestopt wanneer ik een timeout van 5 sec heb gehad !
En verder zou ik eventueel ook nog graag weten hoe ik het best zo een file kan automatisch laten invullen. Het zijn toch file's van ongeveer 1Mega.
Dank u voor de ideetjes,
Mario
Is er iemand die mij een oplossing kan bieden om via errorhandling (misschien) of op nog een andere manier te kunnen detecteren dat ik er van uitga dat bv de communicatie is gestopt wanneer ik een timeout van 5 sec heb gehad !
En verder zou ik eventueel ook nog graag weten hoe ik het best zo een file kan automatisch laten invullen. Het zijn toch file's van ongeveer 1Mega.
Dank u voor de ideetjes,
Mario