timer rec werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

panisb

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2002
Bij mijn nieuwe HDD recorder (LG HD 253SC) die is aangesloten via een digitale decoder van samsung lukt het me wel om rechtstreeks van de tv op te nemen maar het lukt niet als ik een programma van te voren heb ingesteld. Kan dat dan liggen aan de aansluitingen die ik fout heb gedaan of is er dan echt sprake van een defect? Wat debken jullie?

Lukt het ook niet via de antenne ingang van de recorder? Dus analoog opnemen? (het zou zomaar kunnen dat de timer alleen werkt op de kanalenkiezer en niet op de A/V (scart) ingang)

Ik heb hem volgens mij niet analoog aanhesloten. Ik kan dus wel meteen opnemen, ook een ander programma dan dat ik kijk. Dus volgens mij vindt hij de kanalen wel.

Wij hebben hetzelfde probleem. Ook guide+ werkt niet.
De dvd-recorder hebben we zowel analoog als digitaal aangesloten.

Laatst bewerkt:
Ik heb inmiddels de DVD recorder teruggestuurd ter reparatie, Logisch gezien kan het toch niet zo zijn dat je wel een programma (ook een andere zender) meteen kunt opnemen maar niet via de timer record. Volgens mij heeft het dan niets met de kabels te maken maar met een defect toestel. LG neemt hem ook gewoon ter reparatie in. Ik zou als ik u was hetzelfde doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan