TinderPC is er dan oook.

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick8

Banned
Lid geworden
17 aug 2006
Hoi

Graag zou ik iets willlen weten tinderpc.com is er ook en is dat ook in het Nederlands en kan iemand me uit leggen hoe het precies werkt kom er niet uit bij voorbeeld het contacten leggen met anderen dan.

groetjes
Patrick

Beste Patrick8

Normaal bezoek ik zulke websites niet maar ik heb even het zoekwerk van je overgenomen. Bovenaan de website bij FAQ vind je deze uitleg van Tinder zelf > Hoe werkt Tinder?

Hoi

Bedankt en bij kom je uit op flindey kan dat en is het ook
in onze taaal
misschien dan.

Groetjes
Patrick

Beste Patrick8

Dat klopt er staat een afbeelding van Flindley bovenaan de uitleg. Dit komt omdat Tinder eigendom is van Flindley. Normaal heb ik je de Nederlandse uitleg gestuurd maar onderaan de pagina kan je je gewenste taal kiezen.

Hoi

Dat is prettig en als je dan verder bent is het in het buitenlands of niet want er komen ook profieltje die afgewisseld worden met andere landen dan of ik heb het mis dan.

groetjes
Patrick

Beste Patrick8

Dat is niet prettig natuurlijk. Op deze website (Klik hier) dat uitleg geeft over tinder kan je wat informatie in oppikken. Indien je vragen hebt kan je onderaan de website je vraag daar stellen. De administrators daar weten hoe alles daar in elkaar zit met TinderPC.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan