TinyMCE + iManager + FF 3.0 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niels5

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jun 2008
Berichten
1
Beste mensen,

Ik hoop dat jullie mij uit de brand kunnen helpen met een probleem met het integreren van iManager (V 1.2.8) in TinyMCE (V 3.0.9).

Ik heb het zover voor elkaar gekregen om het iManager plugin in TinyMCE te krijgen, Appeltje eitje. Ik heb het meteen getest in IE en FF, ik draai de RC (Release Cadidate) versie van Firefox 3.0. Helaas blijkt de applicatie niet te starten zodra ik op de icoon klik in TinyMCE van iManager. In de foutconsole krijg ik een error met het volgende:

Code:
Fout: im is undefined
Bronbestand: **************/jscripts/tiny_mce/plugins/imanager/editor_plugin.js
Regel: 23
Het totale adres heb ik even gecensureerd

Nu ben ik geen Javascript goeroe, maar wat ik ondertussen heb kunnen ontdekken is dat dus inderdaad de "im" variabel (wat een object moet zijn en ook blijkbaar is (gechecked via een alert (voldoende?))) niet goed opgepakt wordt. Op een één of andere manier gaat Firefox 3.0 anders om met dit object want in de laatste versie van Firefox 2.x werkt het vlekkeloos (overigens werkt de plugin ook foutloos in IE).

Ook heb ik vandaag contact opgenomen met de auteur van iManager maar ik citeer:

Development of iManager has kind of stopped at the moment - I don't know whether there will be a new release soon.

Mocht iemand deze uitdaging aan durven, zou deze zo vriendelijk willen zijn om mij via email te contacteren? (studio (at) 10uur (dot) nl)

Alvast bedankt,
- Niels
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan