TIP (dMSN)!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ecl1pse

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
ik heb vandaag een leuke nieuwe msn gevonden althans ik vind hem leuk heeft ZOVEEL extras!

klik hier om het te bekijken en dan kun je hem natuurlijk downloaden :D

succes ermee

Is wel een geinig programma maar zou het niet willen gebruiken als vaste messenger. Daarvoor is hij veel te traag..

Voor mij alleen nog Trillian pro :)

Ik ben het voor de verandering volledig eens met de mening van breezer. Voordat dmsn aangemeld is kan je uren wachten, en ze zeggen dat er veel spyware in zit. Dit kan je natuurlijk zo verwijderen maar toch. Het 3e nadeel is dat de icoontjes die je daar tot je beschikking heb mar weinig kan gebruiken, dat kan natuurlijk alleen als de gene met wie je praat het ook heeft, maar aangezien weinig mensen deze messenger gebruiken kan je ze bijna niet toepassen !!

kben het niet geheel eens dat dmsn helemaal niks is.
Ik gebruik het nu 3 maanden, en het enige probleem van dmsn is dat je meestal na een halve dag er door de server wordt uitgegooit. Maar voor de rest werkt alles goed. Je kunt nu de "forbidden words" gebruiken in je msn naam.
Je kunt ook om de 30 seconden je naam automatisch laten veranderen.
Een ander groot voordeel van DMSN is dat je een blok controle kan uitvoeren.

Gr. Livetodie

Ja okey maar dmsn word pas leuk als meer mensen het hebben, en het probleem is dat msn niet bij iedereen bekend is, want anders kan je de speciale extra's voor gesprekken niet toepassen!

Je kunt ook om de 30 seconden je naam automatisch laten veranderen.

Leuk.. mensen die bij mij om de xx aantal seconden hun naam wijzigen blok + del ik.. irritant gedoe.

Ja cker daar word je helemaal gek van cker als er een extra programmatje als bettermsn aanstaat!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan