Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door kalden
ik mag geen links hier plaatsen dus mail ik hem wel even .Succes.... T
inderdaad moet dus zijn 70 eurocent . maar als niemand de huisregels overtreed hoeven ze er ook niet zijn .laat verder maar zitten ik heb mijn eigen regels en dit is zonde van de bandbreedte die toch al zo schaars is . zie voorgaande bericht . ik zal geen links meer plaatsen maar mailen .zijn we allemaal tevreden,toch?Geplaatst door Tiborv
0,70 eurocent is wel heel erg weinig (0.007 Euro) en ik verwijs, als ik een link verander, naar www.disney.com. Die kost echt geen extra geld.
Lees de huisregels eens, daarin staat wat mag en wat niet mag.
Gedraag je volwassen s.v.p. Ook voor het behandelen van andere forummers gelden vrij normale omgangsvormen. Als je je niet aan de regels die op helpmij.nl gelden wil houden, moet je eens goed nadenken of je hier wel thuishoort. De regels zijn er echt niet voor niets.Geplaatst door kalden
inderdaad moet dus zijn 70 eurocent . maar als niemand de huisregels overtreed hoeven ze er ook niet zijn .laat verder maar zitten ik heb mijn eigen regels en dit is zonde van de bandbreedte die toch al zo schaars is . zie voorgaande bericht . ik zal geen links meer plaatsen maar mailen .zijn we allemaal tevreden,toch?
Geplaatst door Wim1960
Gedraag je volwassen s.v.p. Ook voor het behandelen van andere forummers gelden vrij normale omgangsvormen. Als je je niet aan de regels die op helpmij.nl gelden wil houden, moet je eens goed nadenken of je hier wel thuishoort. De regels zijn er echt niet voor niets.
Terecht, Tibor.Geplaatst door Tiborv
Commentaar van de moderators: De user kalden is niet meer welkom...
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.