Tip gevraagd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

helmus

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2001
Hoi,

ik ben opzoek naar een adres waar ik een gratis homepage kan maken.
het moet een homepage zijn waarop ik erg veel MB. op kwijt kan.
want ik wil namelijk al mijn fotoalbum op een homepage zetten.

alvast bedankt voor de tip.

ik mag geen links hier plaatsen dus mail ik hem wel even .Succes.... T

en ook naar mij

bij wanadoo krijg ik maar 20mb

das vooralsnog genoeg , want er staat alleen maar tekst en gif op, maar toch ff naar mn email sturen svp

Geplaatst door kalden
ik mag geen links hier plaatsen dus mail ik hem wel even .Succes.... T

Je mag wel links plaatsen naar providers, wie zegt dat dit niet mag? Je mag niet linken naar site's waar cracks e.d. worden aangeboden.

jij zij dat gisteren tegen mij en dus komt er geen link meer ik ben zo'n dommerik dat ik niet weet wat er niet en wel mag dus neem ik het zekere voor het onzekere ( vermelding) de link die jij plaatste kost wel 0.70 euro cent p.m .dank je wel !!! sorry voor de gebruikte bandbreedte. groetjes T

0,70 eurocent is wel heel erg weinig (0.007 Euro) en ik verwijs, als ik een link verander, naar www.disney.com. Die kost echt geen extra geld.

Lees de huisregels eens, daarin staat wat mag en wat niet mag.

Geplaatst door Tiborv
0,70 eurocent is wel heel erg weinig (0.007 Euro) en ik verwijs, als ik een link verander, naar www.disney.com. Die kost echt geen extra geld.

Lees de huisregels eens, daarin staat wat mag en wat niet mag.
inderdaad moet dus zijn 70 eurocent . maar als niemand de huisregels overtreed hoeven ze er ook niet zijn .laat verder maar zitten ik heb mijn eigen regels en dit is zonde van de bandbreedte die toch al zo schaars is . zie voorgaande bericht . ik zal geen links meer plaatsen maar mailen .zijn we allemaal tevreden,toch?

Geplaatst door kalden

inderdaad moet dus zijn 70 eurocent . maar als niemand de huisregels overtreed hoeven ze er ook niet zijn .laat verder maar zitten ik heb mijn eigen regels en dit is zonde van de bandbreedte die toch al zo schaars is . zie voorgaande bericht . ik zal geen links meer plaatsen maar mailen .zijn we allemaal tevreden,toch?
Gedraag je volwassen s.v.p. Ook voor het behandelen van andere forummers gelden vrij normale omgangsvormen. Als je je niet aan de regels die op helpmij.nl gelden wil houden, moet je eens goed nadenken of je hier wel thuishoort. De regels zijn er echt niet voor niets.

Geplaatst door Wim1960
Gedraag je volwassen s.v.p. Ook voor het behandelen van andere forummers gelden vrij normale omgangsvormen. Als je je niet aan de regels die op helpmij.nl gelden wil houden, moet je eens goed nadenken of je hier wel thuishoort. De regels zijn er echt niet voor niets.

laatse vermelding "geen commetaar"

Commentaar van de moderators: De user kalden is niet meer welkom...

Lycos
50 Mb gratis helaas krijg je wel reclame op je site.

mzzl.

Hoezo? Denk je niet dat hij die al gehad heeft?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan