TIP: Gratis anti-spyware software van Microsoft !

Status
Niet open voor verdere reacties.

sirmokiem

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2008
Beste forum bezoekers,

Zoals in dit forum is gebleken kampen tal van computer gebruikers met spyware problemen. Irritante popups, vertragingen en zelfs bedreigingen als gevolg van spyware.

Microsoft stelt een gratis programma ter beschikking. Namelijk Microsoft Windows Defender.

microsoft schrijft: "Windows Defender is een gratis programma dat uw computer beschermt tegen pop-ups, vertragingen en bedreigingen als gevolg van spyware en andere ongewenste software. Het programma biedt realtimebescherming, een bewakingssysteem dat u aanraadt actie te ondernemen tegen spyware als spyware wordt gedetecteerd, dat lange onderbrekingen voorkomt en dat u helpt productief te blijven. Nu met 2 keer gratis ondersteuning voor Windows XP en Windows Server 2003."

Je kunt meer informatie vinden en het programma downloaden via de officiele site:
http://www.microsoft.com/netherlands/thuisgebruikers/beveiliging/spyware/software/default.mspx

Lees uiteraard eerst de systeemvereisten en installatie guide alvorens u het programma installeert.

:thumb:

Laatst bewerkt:
windows defender zit toch al gratis meegeleverd bij windows vista??
tenminste ik had hem er al op staan, ik gebruik het nu want ik heb ook last van al die zooi :eek:

laterzz:thumb:

ps. ik heb 0 hits met windows defender en ik heb me tog een zooi popups

Laatst bewerkt:
W D

Beste gebruiker,

Windows Defender zit inderdaad al standaard meeleverd bij MS W Vista. Enkel bij XP en oudere versies zit hij niet als standaard geinstalleerd op het besturingssysteem. Misschien voor die gebruikers ook handig.

Voor je ovirge 'zooi' probeer eens de online scan van antivirus.housecall.com of download hitman pro.

ja bedankt,,
ik scan nog wel ff door ik heb ondertussen search en destroy, superantispyware en adaware gedownload...

laterzz:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan