Tip partion magic .

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arie64

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2004
Mijn tip? gewoon NIET gebruiken:rolleyes:

Ben weer eens alle programma's kwijt .

Prachtig hij begint met zijn bewerkingen , geeft een melding foutje? En hoppaaaaaaaaa alles weg.:thumb:

Bedankt voor de tip Jozo , maar ik ben er inmiddels al weer uit . Vervelend ik had een C, D en E schijf .
C werd me te vol dus ik dacht de C en de D te kunnen mergen als 1 schijf . De programma's op D heb ik tijdelijk verplaast naar E immers de E wordt later dan weer de D schijf .

Helaas na dat foutje onder DOS waren de D en E schijf verdwenen en stonden als unallocated teboek .

Hoe zag Windows die D en E? Ben ik wel benieuwd naar. Ik werk n.l. met een schijf waarvan PM hel en verdoemenis verkondigt en Windows werkt prima :rolleyes:

Ik ben het hier niet mee eens, ik had één paritie van 80GB waarvan 35GB in gebruik ik wou 2 partities maken van 40GB wat zonder problemen verlopen is, ik gebruikte de Symanthec versie van partition magic.

Ik gebruik al jaren Partition Magic(diverse versie's), zonder problemen.

Wat voor melding kreeg je?

Ik had D en E als extendet partition staan met als logische stations D en E .

De exacte fout melding weet ik zo niet meer hoor hij gaf alleen aan dat de bewerking 3 van 3 niet uitgevoerd kon worden .

Ik moet hetzelfde zeggen als Arie64, ik heb niet meer zo veel vertrouwen in PM als voorheen. Eerst maakte ik fluitend partities, mergde dat mijn lust een leven was maar de laatste 2 keer dat ik PM gebruikte was het echt met angst en beven. Ook bij mij ging PM onder zeil en daarna zat en zit ik met een unallocated schijf op de C:\ met Windows. Er zal wel te weinig technisch inzicht bij mij zitten. Wat weet ik nou van de manier waarop schijven ingedeeld worden. Daarvoor was PM nou net zo handig! :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan