tip underground 1 gevraagd...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarvo

Meubilair
Lid geworden
23 apr 2001
Nog even en dan heb ik het uitgespeeld.... dacht ik.

Ik zit nu bij race 102, 7 rondes lang en wat ik ook doe, die computergasten blijven me gewoon etteren en voorbijrijden en als ze er eenmaal voorbij zijn, haal ik ze nooit meer in... wie heeft voor mij de gouden tip om deze ronde tot een succesvol einde te brengen? Ik wordt er een beetje moe van. M'n wagen is tot het maximale geupgrade, plus nog een paar unieke performance upgrades, ik rij is de skyline... ik weet het gewoon niet meer.... boehoehoe :(

:D

Lol... is wel waar, maar op een gegeven moment is het gewoon niet leuk meer, die gasten gaan te goed, als je ziet wat voor bochten die computergasten maken, dat lukt je nooit en ik heb het nadeel dat als ik door een moeilijk stukje heen ben ik zo blij ben dat het goed ging, dat ik spontaan in de tunnen tegen de paal aan stil sta of zo...

Ik ken het, heb ook heel wat avondjes erachter gezeten, en dan praat ik over één stuk wat me elke keer niet lukte. Geloof dat er wel een week tussen heeft gezetenm eer dat ik verder kwam........:(

Ik heb net 27 rondjes achter elkaar geoefend, reed op een gegeven moment elke ronde onder de minuut en als er computergasten bij komen.... da's heeeel anders ineens allemaal.... de truuk is natuurlijk voor komen (bij de start ff boosten) en dan voor blijven, maar dat 7 rondes lang.... da's echt lang...
Ik zag ooit eens een zin hier op helpmij: hoe lang een minuut duurt hangt af aan welke kant van de wc deur je je bevindt.
Ik zit aan de verkeerde kant nu....

Geplaatst door Sarvo
...
Ik zag ooit eens een zin hier op helpmij: hoe lang een minuut duurt hangt af aan welke kant van de wc deur je je bevindt.
Ik zit aan de verkeerde kant nu....

Hahahaha,

Caspar107 heeft wel gelijk.
Mijn truc was ongeveer zo: bij de start vrij vroeg boosten voor een voorsprong. Als er weer zo'n pc gast mij voorbij wilde, duwde ik m aan de kant of ik ging vol in de ankers voor een botsing.
Na een week had ik het eindelijk voor elkaar! Het is dus OF een perfecte race over 7 rondes OF heel veel vloeken en tieren en die gasten om zeep helpen.

Veel succes iig!

Groeten Daan

hoe heb je de moeilijkheidsgraad staan dan, op moeilijk? zo ja verander dan ff naar makkelijk. ff nog voor die statistieken hier. Ik heb de eerste keer dat ik m uitspeelde op moeilijk deze race in een keer gehaald. Ik deed het als volgt. in het begin niet boosten, en alles sparen voor op het laatst, en dan de laatste 2 rondes veel boosten.

Dat is ook een tactiek Pretender.
Ik bestuur mijn wagens nog met WASD. Stuurtje zal wel een hoop schelen.:thumb:

Het is misschien flauw maar het spel is zo gemaakt dat die tegenstanders zich aanpassen aan jou rijgedrag. ze zullen dus nooit heeel ver van je wegrijden of heel ver achter je liggen.
Een tip is dan dat je de race uit probeerd te rijden met een langzamere auto misschien heeft dat nut.... Suc6 ermee

MzzL
SeaB

Ik heb die race zelf uitgespeeld door vijf rondjes achteraan te rijden en pas de laatste twee ronden naar de kop te rijden. Dan hoef je maar twee rondes goed te rijden.

Wat Seabert (het zeehondje?) zegt klopt. Als je alle preformance upgrades van de auto haalt, dus volledig stock (niet uiterlijk), dan rij jij en je tegenstanders langzamer.
De bochten zijn dan makkelijker.

Het is misschien flauw maar het spel is zo gemaakt dat die tegenstanders zich aanpassen aan jou rijgedrag. ze zullen dus nooit heeel ver van je wegrijden of heel ver achter je liggen.

En dat is precies hoe je kunt winnen.

De AI past zich nl niet meteen aan, dit kan nog wel eens een ronde duren.

Wat je dus moet doen is 4 rondes ff rustig aan doen, gewoon dat je ze allemaal nog een beetje bijhoudt.

Dan 3 rondes full throttle en dan moet het lukken

cheers
Charles

Okee, dus niet stressen in het begin, maar juist relaxen en dan als een speer die gasten te grazen nemen aan het eind... ik ga het eens proberen! Thanks

YEAH! Sarfie is kampioen!

Ik had em door.... Je moet die gasten gewoon de kant in beuken als ze er langs willen en onder geen voorwaarde voor laten komen :D :D :D

Ik heb race 112 van de 111 uitgereden en heb em dus uitgewoond! Goh, wat voel ik me geweldig hahahaha
En dat voor een ouwe bok als ik :p , okee, 30 voor een pseudogamer... is dat oud?

Status>>>> opgelost

helaas sarvo,een ouwe bok dat ben ik wel
X jaartjes ouder
nfsu2 ook uitgespeeld:thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan