Tip voor andere browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

lokoloko

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jan 2002
Ik ben al een paar dagen een freeware browser aan het testen die ik tegen kwam op het internet en alleen maar goede kritieken krijgt, Avant browser, nog geen 1 mb en verreweg de beste die ik tot nu toe heb getest en in het nederlands

http://www.avantbrowser.com/

Dit is geen opzichzelf staande browser maar aan capsule om IE heen en IE zuigt dikke drop:p
(probeer Mozilla/MozillaFirebird en je snapt wat ik bedoel)

Laatst bewerkt:
Ik weet wat je bedoeld maar er zitten gewoon meer mogelijkheden op

ik persoonlijk gebruik liever Mozilla firebird..

heb deze net getest , wat is hier beter aan dan i.e?

Geplaatst door lokoloko
heb deze net getest , wat is hier beter aan dan i.e?

Is persoonlijk natuurlijk, maar zal wat opnoemen wat voormij het verschil IE vs MozillaFirebird maakt:
  • Betere bookmark manager
  • Meer keuzevrijheid(niet de MS dominantie zal ik maar zeggen)
  • Veiliger (ongewenste toolbars e.d.)
  • Meer opties om in te stellen(o.a.javascript rechten)
  • Duidelijke en gemakkelijke interfase die in Firebird ook nogeens aan te passen is.
  • Betere google toolbar(niet standaard geinstalleerd)
  • Tab browsen
  • De beschikking over een "elite-browser":D
Een browser waarin je zelf dingen mag beslissen ipv een browser die je verplicht moet gebruiken werkt imo zowiezo prettiger...
Een nadeel is dat firebird alleen nog in het engels is, en je java alleen werkt met de sun versie.(goeie zet denk ik)

Laatst bewerkt:
Jawel een paar maandjes geleden:D
Na een paar dagen toch geprobeerd te hebben, installeerde ik een patch van MS voor IE en had ik met regelmaat een hangende browser.:(
Toen was ik snel geirriteerd natuurlijk en daar ging Avant browser...

Overigens vind ik eiglijk ook niet dat de mislukte en verouderde MS browser met z'n monopolistische instelling het verdient om grafisch verbeterd te worden, maar als je er prettig mee surft..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan