tip voor goedkoop usenet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

krabat

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2004
hoi,

Ik gebruik al een tijdje easynews om te downloaden uit de nieuwsgroepen. Ik heb begrepen dat dit een usenetserver is.

Nu is mijn vraag of het ook mogelijk is om gratis te downloaden uit nieuwsgroepen. Of weet iemand wellicht een goedkope usenetserver (easynews kost $10/20gb, en 20 gb is bijna niets als je veel films kijkt).

Mvg,
Krabat:thumb:

Vaak heeft je eigen internet provider wel een news server maar de kwaliteit daarvan is vaak niet best, dus veel incomplete bestanden en de bestanden staan er vaak niet lang op.

Deze kost 7.95 per maand en je kan dan onbeperkt downloaden

Mijn ervaring met gratis usenet is niet goed te noemen. Lang zoeken om een goede server te vinden en dan maar hopen dat er een goede retentie op zit.

Zelf zit ik bij www.eweka.nl. Kost € 7,50 per maand en is onbeperkt

Bij easynews kan ik gewoon inloggen, zoeken (en vinden uiteraard) en dan vanuit zipmanager downloaden.

Een vriend van mij gebruikt eweka icm grabit, is het ook mogelijk om alleen eweka te gebruiken voor die €7,50?

Ik heb een tijd VirtualBox gebruikt, die bestaan helaas niet meer, dat werd ook nog keurig van te voren aangekondigd met het verzoek om toch maar geen nieuwe bestellingen te doen. Netjes!

Mijn keuze viel toendertijd wel op hun omdat zij, voor zover ik heb kunnen vinden, één van de weinigen waren die op prepaid basis werkten.

Jammer dat ze niet meer bestaan. Met mijn huidige provider heb ik zoals velen "minder positieve" ervaringen. Hun naam noem ik niet omdat het @Home is. :cool:

Bij eweka dien je wel een usenetreader te gebruiken

Klopt het dat je bij Tweaknews ook gebruik moet maken van een newsreader?

Is wel vreemd overigens, zo'n newsreader. Is veel meer werk dan bij bv easynews.

Daar moet je ook gebruik maken van een newsreader

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan