Tips en comentaar gevraagd over een site

Status
Niet open voor verdere reacties.

hansjuh

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2006
Berichten
295
Hallo,

Ik ben bezig met een site voor een vriend van mij, een dj en artiest.

Hier is de link.

Zouden jullie me tips en commentaar kunnen geven over de layout van de site?

- Het logo moet nog anders, maar wat....
- Ik weetn nog niet echt hoe ik het menu mooier kan maken...
 
- Maak het een vloeiend geheel, niet allemaal hokjes
- Doe iets aan die scrollbalk bij de stats
- Verander het top-menu, het staat nu wel heel erg los (Kan ook komen door de witte achtergrond)
 
menu en de scrollbalk en de hokjes zijn aangepast. Het logo is alleen iets te groot zie ik, das niet mooi. De kleur van de menu's wijzig ik nog.

Meer commentaar en tips, graag...
 
Wanneer ik over het side-menu met mijn muis ga dan trilt de hele layout. Waarschijnlijk komt dit omdat je dan de tekst naar rechts laat schuiven.

Overigens zou ik wel wat aan de banner doen... Dat hij nu zo afgekapt is vind ik geen gezicht..

De scrollbalk is trouwens nog steeds te zien bij de stats... Je controleert toch wel met meerdere browsers?
 
Daar was ik nog niet aan toegekomen, maar inderdaad, net een aardbeving:D

Nu is het gefixed, dat van die scrollbalk ook.

De banner is idd nog niet zo mooi, maar dat wou ik pas op het laatst doen.

Bedankt voor de tips en commentaar, meer tips zijn altijd welkom
 
Ik heb joomla ook gebruikt en is zeer handig!
En ik heb voor je gestemd dat de installatie goed was gegaan:cool:

Tip: Verander de pol of haal hem weg!
Is zeker onproffesioneel:thumb:
 
haha, weet ik maar ik ben nog bezig met de layout, de rest komt later;)
 
haha, weet ik maar ik ben nog bezig met de layout, de rest komt later;)

Dan heeft het geen zin om je site hier op te geven en als iedereen iets zegt moet ik nog doen zeggen dan heb je ook niks aan het commentaar lijkt mij:confused:
Je kan beter als de site voor jou af is het opgeven en dat er mensen van hier ernaar kijken:cool:
 
Ja, ik plaatste deze post omdat mijn inspiratie een beetje op was
 
Maar je zegt wel moet ik nog doen dus dan snap ik het ook niet
 
Laatst bewerkt:
Dan heeft het geen zin om je site hier op te geven en als iedereen iets zegt moet ik nog doen zeggen dan heb je ook niks aan het commentaar lijkt mij:confused:

Hoezo heeft het dan geen zin? Er wordt gevraagd naar het uiterlijk, de inhoud doet er dus niet toe (Die standaard meuk is gewoon ter opvulling). De TS heeft al wat dingen toegepast en vraagt naar toevoegingen/aanpassingen.

Persoonlijk zou ik nog wel wat aan de indeling doen. Het gedeelte van Main Menu hangt nu iets naar onder, het zou mooier zijn wanneer die gelijk qua hoogte als de content. (Kwestie van het gedeelte waar Main Menu staat een kleurtje geven). Hetzelfde geldt voor de overkant waar de poll staat.

Ik zou sowieso de achtergrond opzich laten en niet aan de content komen. Dus dat de site zelf een andere kleur heeft als de achtergrond. Maar dan moet je dus wel opletten dat je niet weer een "hokjes-layout" krijgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan