Hoi pdclub,
Wat ik zie, is dat het domein
www.morsom.tk in het tk-frame doorlinkt naar de pagina
http://fifa-voetbal.webklik.nl/page/home-page.
Die pagina gaat met een <meta>-refesh na 4 seconden automatisch door naar de index.html van de site
www.morsom.webnode.com.
- Op die fifa-pagina staat verder een heleboel javascript dat nergens voor nodig is.
Wat ik zou doen, is de omweg buiten werking stellen.
- De frame-link op www.morsom.tk kan je rechtstreeks door laten gaan naar www.morsom.webnode.com. De bezoekers zijn dan meteen zonder tussenpagina op de plaats van bestemming. In de adresbalk van de bezoeker blijft www.morsom.tk staan.
- De fifa-pagina op webklik kan je rustig laten bestaan, zodat mensen die dat gewend zijn ook via die manier op je site kunnen komen. Op die fifa-pagina moet dan niet de link naar het webnode-domein komen, maar gewoon naar de (nieuwe) www.morsom.tk.
Ontwerp-programma's
Ik gebruik zelf
Notepad++ (
gratis downloaden) om webpagina's te maken. Daarin maak je meteen zelf de html-codes.
- Nadeel: je moet behoorlijk veel van html, css en javascript afweten om hier goed mee om te kunnen gaan.
- Voordeel: je kunt het precies zo maken zoals je het zelf wilt hebben.
Je kunt ook een web-editor programma gebruiken, zoals Dreamweaver. Ericje627 zei al: dat is vrij ingewikkeld (en duur ook!).
Zeker om mee te beginnen is
KompoZer (
gratis downloaden) een prima alternatief: een stuk eenvoudiger, en levert goede code af (dat doen lang niet alle web-editors!).
- Nadeel: je moet de bediening van zo'n editor-programma leren, en ook html/css/javascript voor als je aanvullende dingen wilt doen (of het programma wilt corrigeren).
- Voordeel: je kunt vrij snel iets maken zonder eerst alles van codering af te weten. Als je wilt, kan je wisselen van ontwerp-weergave naar code-weergave, en daarin kan je dan dingen met de hand veranderen.
Om afbeeldingen te maken of foto's te bewerken gebruik ik
PaintShopPro: een oude versie 6, die indertijd gratis bij een pc-tijdschrift zat. Intussen zijn ze al bij versie 13, maar met versie 6 redt ik me nog prima.
- Voorbeeld: met mijn oude versie heb ik je header wat opgepoetst.
Die kan je hier downloaden. 
Met het gratis
IrfanView (
NL-versie hier downloaden) kan je ook heel veel bewerkingen op images loslaten.
Voor het uploaden naar de server van wat ik gemaakt heb, gebruik ik
FileZilla (
Windows-versie gratis downloaden).
Tot slot nog een tip voor leesvoer:
de online cursus html (en css) van Web-garden.be.
Succes!
Met vriendelijke groet,
CSShunter