Tips / Hints

Status
Niet open voor verdere reacties.

pdclub

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2010
Hallo,

Ik heb een website http://www.morsom.nl.ae de website gaat niet over 1 ding.
Het is een site vol Fun, Filmpje''s dus Plezier:)

Maar mijn vraag is heeft u advies voor mij of tips.
Ik hoop het wel want de website is nog lang niet goed.

Ik hoop dat u een reactie geeft alles is welkom

Alvast bedankt :thumb:

Pascal

http://www.morsom.nl.ae

Website is helemaal aangepast dus zet er reacties over en mischien tips ! ( 8 Feb 2011 )

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of het juist de bedoeling is, maar het is een beetje te veel van het goede denk ik. Een professionele website heeft geen 10 knipperende dingen en 5 bewegende plaatjes op 1 pagina. Daarnaast vind ik de indeling van de pagina een beetje verwarrend. Misschien is de header ook wat groot. (het hek met sneew waar bovenstaat Fijne Kerstdagen) Verder is de kleur combinatie ook niet helemaal goed. Een lichtgrijze achtergrond met inees midden in de website een blauw/gele banner is niet zo prettig voor de ogen. Ook de roll-over op je navigatiebar kleurt niet helemaal bij de rest (dat licht blauw als je er overheen gaat) Ook zou ik de navigatiebar en de achtergrondkleur wel iets meer van elkaar laten verschillen in kleur. Bijvoorbeeld de navigatiebar iets donkerder grijs maken.

Hieronder even alle punten op een rijtje:
- Minder bewegende/knipperende plaatjes op 1 pagina. 1 hooguit 2 is leuk.
- Handiger is dat je niet helemaal naar beneden moet scrollen voordat je de inhoud v.d. pagina kan zien. Dat je dus een kleine header maakt met een navigatiebar er onder en dan daaronder meteen de inhoud (je banner kan je beter onderaan een pagina plaatsen of in jouw geval misschien aan de rechterkant)
- Een kleinere header (zie vorige punt)
- Beter passende kleuren (bijvoorbeeld veel grijstinten met een paar donkeroranje gekleurde objecten kan leuk zijn. Experimenteer er maar wat mee)
- Maak je navigatiebar een stukje duidelijker. Dit is zegmaar de 'houvast' voor een bezoeker van je pagina.

Verder is het wel een heel leuk idee wat je bedacht hebt! Hopelijk wordt het iets!

Ik weet niet of het juist de bedoeling is, maar het is een beetje te veel van het goede denk ik. Een professionele website heeft geen 10 knipperende dingen en 5 bewegende plaatjes op 1 pagina. Daarnaast vind ik de indeling van de pagina een beetje verwarrend. Misschien is de header ook wat groot. (het hek met sneew waar bovenstaat Fijne Kerstdagen) Verder is de kleur combinatie ook niet helemaal goed. Een lichtgrijze achtergrond met inees midden in de website een blauw/gele banner is niet zo prettig voor de ogen. Ook de roll-over op je navigatiebar kleurt niet helemaal bij de rest (dat licht blauw als je er overheen gaat) Ook zou ik de navigatiebar en de achtergrondkleur wel iets meer van elkaar laten verschillen in kleur. Bijvoorbeeld de navigatiebar iets donkerder grijs maken.

Hieronder even alle punten op een rijtje:
- Minder bewegende/knipperende plaatjes op 1 pagina. 1 hooguit 2 is leuk.
- Handiger is dat je niet helemaal naar beneden moet scrollen voordat je de inhoud v.d. pagina kan zien. Dat je dus een kleine header maakt met een navigatiebar er onder en dan daaronder meteen de inhoud (je banner kan je beter onderaan een pagina plaatsen of in jouw geval misschien aan de rechterkant)
- Een kleinere header (zie vorige punt)
- Beter passende kleuren (bijvoorbeeld veel grijstinten met een paar donkeroranje gekleurde objecten kan leuk zijn. Experimenteer er maar wat mee)
- Maak je navigatiebar een stukje duidelijker. Dit is zegmaar de 'houvast' voor een bezoeker van je pagina.

Verder is het wel een heel leuk idee wat je bedacht hebt! Hopelijk wordt het iets!

Bedankt voor de reactie, ik zal er zo spoedig mogelijk werk van maken!

Het idee is best wel goed achter de website maar zoals er al gezegt werd een beetje druk en de kleuren zijn een beetje teveel grijs.
Groeten Hploeg
Vond de layout nummer 2 leuker eigenlijk maar verder Top!

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie:thumb:

Ik zit nu bezig met de pagina Gastenboek ( klik hier )

(wachtwoord = helpmij5)

Maar ik moet deze gastenboek er in KLIK hier
Dat wil ik graag in een Iframe maar heb al een paar gemaakt maar het lukt maar niet er zit steeds een fout in.
Wie wil er 1 voor me maken of mij helpen

alvast bedankt

Iedereen kan nog steeds reageren !!

Al een grote periode komt er geen reactie meer:confused: , ik zou het fijn vinden als u een reactie plaatst op mijn vraag. :)

Ik heb weer even gekeken. De lay-out is weer anders dan de vorige keer, maar ik zie nogsteeds erg veel bewegende items. Zoals ik de vorige keer al zei, dit is niet erg professioneel. Maar misschien is het wel de bedoeling dat er zoveel bewegende items op staan. Is dat ook zo?

Ik vindt het op zich wel mee vallen.
Op welke pagina bedoelt u dan??

MVG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan