Tips om succesvolle clan te worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluys

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2001
Jeet
Ik ben leader van [SWAN], wij spelen Enemy Territory (RTCW:ET) en ik wil van mijn clan een succesvolle clan maken. Op clanbase zijn we bijna klaar met alles en website is in opmaak. WIe heeft tips?

Gebruik Bijv Teamspeak en maak het ook verplicht voor alle members zodra ze online spelen in het teamspeak channel te zitten. Daardoor spellen jullie vaker samen en raak je ook meer op elkaar ingespeelt, en hoef je ook niet met elkaar te typen.
Een leeftijd grens is ook wel handig zodat je niet het geneuzel hebt van als je een match speelt sommige eerder moeten stoppen omdat ze naar bed moeten :D

Het is ook handig om een paar recruuters te hebben.. Die zoeken dan gewoon naar goede spelers en vragen of ze in je clan willen..

Het is ook verstandig om alles in 1 taal te doen. Je ziet sommige squads die Dngels, Duits en Nederlands praten. Daar wordt het niet overzichtelijker van..

Zorg er ook voor dat al je member minimaal een breedband verbinding hebben i.v.m. Lag..

Nouja, voorderest gewoon aardig zijn tegenover je members.. Soms een paar evenementen organiseren (zoals 24 hours of <je clan>). En natuurlijk zorgen dat er regelmatig matches zijn..

Succes met je squad en tot ziens!
Timothy :)

K ja, ik ben dus een recruiter, zijn er mensen hier die RTCW: ET spelen?

En een eigen server is meestal wel aan te raden, alleen kost meestal wel wat duiten.
En, zoals eerder gezegd, is het erg belangrijk dat jullie als clan echt een team voelen. Zorg dus voor trainingen, wedstrijden tegen andere clans, nieuwbrieven e.d.
Ik speel geen ET (meer), maar als ik me weer es aangetrokken voelt aan deze zeer goede shooter zal je de eerste zijn die het hoort!
Succes iig! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan