Tips voor hogere Fps

Status
Niet open voor verdere reacties.

ethias

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2008
Berichten
124
Hallo kan iemand mij helpen om een hogere fps te krijgen??


zo ja hoe ?
 
Soldiers of fortune 2 : ik wil 333 fps zo constant mogelijk kunnen bereiken ik haal 333 fps maar als maar dan 8 man in server zijn zakt hij naar 100 en dan wil ik omhoog krijgen

Mijn Pc :

processor : intel core 2 quad CPU Q9300 @ 2.50 Ghz 2.50 Ghz
Geheugen (Ram) : 4.00GB
type computer : 32 bits bestanden

Videokaart : nvidea Geforce 8600 GS

ik hoop dat je me kunt verder helpen en niet zoals velen zeggen wees tevreden met 125 fps omdat soldiers of fortune toch al een redelijk oud spel is moet ik met deze computer toch 333 constant kunnen halen en bij 8+ personen in server verwacht ik 180

groetjes
 
Soldiers of fortune 2 : ik wil 333 fps zo constant mogelijk kunnen bereiken ik haal 333 fps maar als maar dan 8 man in server zijn zakt hij naar 100 en dan wil ik omhoog krijgen

Mijn Pc :

processor : intel core 2 quad CPU Q9300 @ 2.50 Ghz 2.50 Ghz
Geheugen (Ram) : 4.00GB
type computer : 32 bits bestanden

Videokaart : nvidea Geforce 8600 GS

ik hoop dat je me kunt verder helpen en niet zoals velen zeggen wees tevreden met 125 fps omdat soldiers of fortune toch al een redelijk oud spel is moet ik met deze computer toch 333 constant kunnen halen en bij 8+ personen in server verwacht ik 180

groetjes



ik denk een betere video-kaart, en niet zoveel open laten staan terwijl je speelt.
 
nog betere videokaart?

wat laten open staan programmas of windows firewall etc ???
 
Terwijl je speelt, geen msn aan laten staan, of internet, enz.

En een betere video-kaart is altijd handig, en zorgt denk ik wel voor een betere fps
 
Soldiers II is inderdaad al oud... je kon het zelfs op een PIII 450 runnen...
Geweldig krachtig systeem heb je trouwens....
Daarom heb ik het gevoel dat het probleem dus niet bij jouw ligt maar meer bij de server...
 
Videokaart, al zul je het verschil tussen 100 en 333 fps niet zien :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan