Tips voor laptop kopen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZzZ3DemonAngelZzZ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2016
hallo,

ik heb een nieuwe laptop nodig maar weet niet hoe waar ik er een kan vinden die precies aan mijn speceficaties voldoet.
hebben jullie ideeën?????

dit zijn de eisen waar de laptop aan moet voldoen:
minimaal 17,2 inch laptop
Quad Core processor i7 4700MQ, liever iets van AMD wat de zelfde kwal heeft.
8gb RAM DDR3 of DDR4
1Tb Harde schijf 7200 RPM
Dual band WIFI
Een videokaart die goed is voor gaming minimaal 2gb
ontspiegeld beeldscherm
makkelijk de koeling schoonmaken
max prijs is 1000,- maar dat is ook echt de absolute max liever 900,-
en batterij maakt niet uit

als je iets weet, Sugestions are welcome :D

Laatst bewerkt:
Hallo

"Tips voor laptop kopen?? "

Let er op dat de koeling snel/eenvoudig zuiver te maken is , en dat je niet de ganse laptop moet demonteren.

Peter

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Misschien even je budget melden;)

ja dat zijn precies de laptops die ik zoek, maar ik hoopte een beetje dat er geen Intel proccessors inzat :) ben gewoon niet zoon fan van Intel aangezien ik daar slechte ervaringen mee heb maar toch bedankt als er geen andere suggesties zijn neem ik een van deze 2 :)

Hoi,

Had je beter even aan kunnen geven je komt tenminste ook met een intel processor ;) en een amd processor in een game notebook zie ik eigenlijk niet voorbij komen

het hoeft ook geen game laptop te zijn is vooral voor intensief videobewerken en coderen en mischien klein beetje gamen

In laptops is Intel superieur, AMD loopt daar gigantisch achter.

Ik zou geen laptop kopen. Die gebruiken erg veel stroom. En u moet er ook een oplader kabel bij kopen.

ben gewoon niet zoon fan van Intel aangezien ik daar slechte ervaringen mee heb
Een Intel-processor presteert altijd beter als een ( min of meer ) gelijkwaardig alternatief van AMD maar in een laptop zijn AMD-processors niet vooruit te branden.
De hoofdzakelijke reden dat mensen voor een laptop met AMD-processor kiezen is het budget, deze zijn nl. aanzienlijk goedkoper maar de prestaties zijn er dan ook naar....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan