Tips wanted voor website

Status
Niet open voor verdere reacties.

jakkemaz

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Berichten
127
Hey allemaal

Zouden jullie mij jullie mening over mijn eerste website kunnen geven? Alle advies, tips, afradingen ed zijn van harte welkom!
Door jullie mening wil ik meer leren en mijn site verbeteren.
De url is http://users.pandora.be/selsflowers

Veel thankjes
Jan
 
Mooie site, netjes, snel ladend. Ik zou er alleen voor kiezen om vergrotingen van foto's niet in een nieuw venster te laten openen, maar in het bestaande frame.
 
Mooie en overzichtelijke site. Ik ben niet een fan van frames, maar bij jou site is het niet storend.
Misschien kun je de resolutie van de grote foto's iets vergroten, dan tonen ze wat beter.
 
Je gebruikt steeds "u " behalve op de pagina waar links staan. Daar zeg je: "Op deze website vind je alle belangrijke weetjes en nieuwtjes over de stad Turnhout."
Ik zou er "vindt u "van maken:)

Maar ziet er verder mooi uit
 
probeer die scroll-balken te vermijden! verder ziet het er wel aardig uit. Ik zou ook de links die je in je text hebt staan de zelfde kleur maken als je andere text, maar kunnen wel onderstreept blijven. Bij algemeen zou ik ff wat meer aandacht besteden aan je opmaak. Vooral die linkjes en die lange scroll-balk is storend.

Succes
 
niks af te keuren, pagina's laden snel, overzichtelijk, ...
de tekstkleur op homepagina mag voor mij donkerder zijn
 
Mooie site, kan ik nog wat van leren, maar ik weet niet of het aan mijn browser ligt maar als bij assortiment op huwelijk klik dan staat er dat er nog geen foto's zijn. Als ik dan naar overlijden ga en een vergroting van een foto neem dan staat er boven vele "Huwelijk" . Een foutje?
Verder alle lof.

Groetjes
 
Allemaal al heel hard bedankt voor jullie advies, vaak kijk je er zelf gewoon over ...

Verdere opmerkingen blijven welkom ...

Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan