tiscali/telefort en verhuizen

Status
Niet open voor verdere reacties.

j.vanneutegem

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2002
L.S.,

Ik heb op het moment tiscali als provider en ga zeer binnenkort verhuizen.
Heb hiervan melding gemaakt om het abonnement te verhuizen. Na talloze irritaties met de helpdesk en doorverwijzingen (konden steeds niets zeggen hoe of wat) heb ik nu bericht gekregen dat op mijn toekomstige adres tiscali niet mogelijk is, maar ik wel kan overgaan op telfort 20mb (incl.bellen). Ik heb dat nog niet besloten, maar heb intussen wel de postcodecheck gedaan. Daar krijg ik echter steeds foutmeldlingen en "onbekend" (het betreft nieuwbouw....
Ik zit erover na te denken om het op te zeggen en op een andere provider over te gaan, maar moet volgens telfort tot einde contractdatum betalen (eind juni). Hoe kan ik er nu achterkomen of ze daadwerkelijk daar internet kunnen leveren op korte termijn, want als ze dat niet kunnen is dat een reden om op te zeggen lijkt mij.
vr.gr.

Het is in elk geval duidelijk dat Tiscali (en ook bijv 12 move) overgenomen is door Telfort. Een nieuwe aansluiting (maar ook een nieuw email-adres) heten dan ook Telfort.

Dat is de reden dat je niet meer Tiscali kan laten aansluiten.

De vraag blijft dus alleen of Telfort op je nieuwe adres internet kan leveren.

Ja, dat is mij ook duidelijk :confused:
Weten jullie of, en zo ja hoe, ik kan zien of er aansluiting mogelijk is?
Via de postcodecheck krijg ik namelijk steeds de melding "onbekend" of allerlei errormeldingen.....
Kunnen jullie me een provider adviseren incl. bellen en draadloos internetten???
Ik heb namelijk de neiging om de boel de boel te laten, want ik word er helemaal gek van:evil: Alle verhuisperikelen hebben me lang niet zoveel irritatie en energie gekost als
dit hele gedoe:mad:

vr.gr.

Niet alleen "op jouw nieuwe adres", maar door de overname door Telfort, kun je op geen enkel ander adres in Nederland een Tiscali-aansluiting krijgen. Dat is wat ik je duidelijk probeer te maken. :(

In de omschrijving van je vraag, laat je blijken verbaasd te zijn dat je geen Tiscali op je nieuwe adres kunt krijgen... :confused:

Je schrijft toch immers zelf:

Na talloze irritaties met de helpdesk en doorverwijzingen (konden steeds niets zeggen hoe of wat) heb ik nu bericht gekregen dat op mijn toekomstige adres tiscali niet mogelijk is, maar ik wel kan overgaan op telfort.

Vervolgens antwoord je mij dat je dat al wist. :rolleyes:

communicatiestoring denk ik :confused:
Ik bedoelde niet Tiscali, maar Telfort....en daar begint het probleem.
Vanaf nu zal ik niet meer kunnen antwoorden, omdat ik vanaf morgen verhuis en dus niet meer de beschikking over internet. Hooguit vanaf mijn werkadres een week later...
groet

het kan zijn dat de isra punt nog niet aangesloten is.
een tip van mij is even te bellen met orange en dit na te vragen.

indien dit het geval is sturen hen iemand aan van kpn (jaja) om de isra punt aan te sluiten op de centrale en dan komt uw 'zwaluw' adres in het systeem te staan waardoor dit wel kan.

ik zou dus orange aanbevelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan