tiscali webmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawkie

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Berichten
994
Heb sinds een tijdje de volgende problemen:

1. wanneer ik op mijn eigen pc naar de webmail van tiscali ga dan opent na het inloggen de pagina "niet compleet"
D.w.z. de teksten dienen in groene kaders te staan bv.
Ook zijn de links niet aanklikbaar. Dus ik kan niet bij mijn mail komen.

Wanneer ik op een willekeurige andere pc naar deze pagina ga is er niks aan de hand.

Wat heb ik al gedaan?
1. Java sun de geupdate naar de laatste versie
2. Java sun uitgeschakeld en met Microsoft VM alleen gewerkt
3. www.tiscali in de Norton firewalle alles op permit gezet

Heb geen idee wat er mis is, voordien nooit problemen gehad. Weet niet precies wanneer het gekomen is.

Heb een bijlage toegevoegd zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel. Wellicht dat er andere tiscali gebruikers zijn die hier iets mee kunnen.

2. Links bovenaan op de screenshot is te zien dat de limiet van mijn mailbox bijna bereikt is terwijl daar onder staat dat ik 0% gebruik. Helemaal onderaan staat dan nog eens dat er 100% opslagruimte vrij is (is niet te zien op screenshot)

Gezien het feit dat ik dus regelmatig verstuurde mail terug krijg met de mededeling " over quota" waarvoor ik onlangs een topic opende (maar weinig tot geen respons kreeg) heb ik kontakt gezocht met tiscali. Krijg ik een lu.llig mailtje terug dat ik mijn 12move (!!!) account in OE even moet verwijderen en opnieuw moet instellen. Slaat dus echt nergens op.

Gisterenavond waren er problemen met het binnehalen van de mail (stond ook op de site van tiscali) en in de webmail zag ik dus dat er 6 berichten stonden. Helaas waren ze niet aanklikbaar.
 

Bijlagen

  • webmail.jpg
    webmail.jpg
    52,6 KB · Weergaven: 104
hé dit heb ik ook gehad.

kon het ook niet oplossen. ik had gewoon mn hele pc opnieuw geïnstalleerd toen werkte het weer wel.

(dit is geen simpele oplossing maar toch)
 
Heb net een complete schone installatie achter de rug.:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan