titan quest doet het niet goed :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

oscar .

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2006
heay, kan iemand mij alsjeblieft helpen?

ik krijg heel vaak een fouten logboek bij het spelen van titan quest.

ik heb het spel voor 5 euro van een vriend gekocht (die had het met een programma gedownload dat 20 euro permaand kost) hij zegt dat het niet aan het spel licht wie weet waar aan wel of wat ik eraan kan doen ?

als je het weet help mij dan alsjeblieft :D

iets vergeten

Ik houd wel van spelletjes spelen maar ik weet zelf nog wijnig af van sofware dus alsje me wat uitlegt zo makelijk mogelijk .

alvast bedankt ( als u mij helpt :p )

titan quest

en hij doet het bij hem wel

ja bij hem wel .. teminste dat zegt hij

maar ik heb veel fouten logboeken,
bij titan quest maar ook wel eens bij cod 2 als ik hem minimaliseer en een tijdje wacht dan komt er een fouten logboek.
bij internet heb ik het laatst een keer gehad.

weet jij hoe je die fouten logboeken kan stoppen dan ?:rolleyes: ?

Laatst bewerkt:
Misschien handig om even te weten wat er in die fouten logboeken staat...

Kun je die eens posten?

fouten logboeken

als ik een fouten logboek krijg staat er klik hier als u meer dingen wilt zien daar moet ik op klikken toch ?

hmmf niet gelukt maar er hangt een verhaal achter :

ik maakte een character(warior) die kwam ver maar toen wilde ik een magier maken toen kwam ik in de cave en toen ik eruit liep toen kwam er een fouten log boek als ik weer op dat character wilde kon dat niet want als ik wel op dat character ging en starte dan kwam er meteen een fouten logboek dus ik moest dat character verwijderen maar toen had ik in plaats van met die warior verder te gaan had ik het op nieuw geinstaleert met hoop dat het goed kwam dat deed het dus niet maar ik ging daarna een ranger maken en toen had ik gewoon die cave over geslagen maar ik kwam dus heeel ver met aantal fouten logboeken
(5) ongeveer maar toen kwam ik bij de cave van drie bazen en die had ik gehaalt maar toen wilde ik de schat kist openen maar toen kwam er een fouten logboek , toen wilde ik het opnieuw proberen maar toen bleef ik vlak voor de cave hangen met een fouten log boek stuk of 6x geprobeert toen heb ik op helpmij.nl hulp gevraagt maar jij wilde weten wat er bij het fouten logboek stont ik probeerde weer in die cave te gaan om fouten logboek te krijgen en dus te laten zien wat er stont maar met een wonder kwam ik gewoon in de cave maar nu ben ik dus weer een heel stuk verder .:)

maar ik heb nogsteeds fouten logboeken zoals met cod 2 (als ik hem minimaliseer en een tijdje wacht)en laatst 1 x met internet dus maar de volgende keer als ik een fouten logboek heb zal ik laten zien wat erin staat ik zou namelijk graag willen weten hoe je dat kan verhelpen(die foutenlogboeken).

en heeft u msn die u wilt geven ? of blijft het op help mij .nl? ( met msn kunt u mij makelijker helpen denk ik )

heay ik heb weer een fouten logboek gekregen kijk maar dit stont er in :

(C:/DOCUME~1/ADMINI~1/LOCALS~1/temp/bb99_appcompat.txt)

hantekening van fout :

appname : titanquest.exe appver: 0.0.0 modname : engine.dll modver :0.0.0.0 offset: 001505f0

als u de technisghe gegevnes van het fouten rapport wilt bekijken, klikt u op : klikt u hier :

de volgende informatie over het proces word geraporteerd
exception information
code : 0xc0000005 flags : 0x00000000 record 0x0000000000000000
address : 0x00000000100d9aff

system information
windows nt 5.1 build :2600 cpu vendor code : 756E6547 - 49656E69 - 6C65746E
cpu version : 00000F29 cpu feature code : BFEBFBFF
cpu AMD feature code : 00B6K824

module1 titan quest.exe
image base: 0x00400000 image size : 0x00000000
checksum : 0x00000000 timestamp : 0x4471178a

verder weet ik het niet :P ik hoop dat je er genoeg aan heb:confused:

en ik hoop dat je antwoord geeft.

Laatst bewerkt:
reageer!

kunt u alstublieft reageren ik wil het graag weten ..:confused:
als je het niet weet zeg het dan gewoon ..:rolleyes:

en als andere mensen die dit lezen het weten help mij dan alstublieft

Kan aan mij liggen maar

- het is een gedownload spel? (via een programma waarvoor je moet betalen?)

Dit klinkt als een rotte download. Als hij zegt dat die het bij hem wel doet, zou ik je willen adviseren om daar een demonstratie van te krijgen.....en anders je geld terug te vragen

titan quest

ik zelf denk dat het geen rotte download is hij is een vriend van mij hij zit in mijn klas en ik vertrouw hem .;)

en ik had pas company of heroes demo gedownload en daarbij kwamen ook 2 fouten logboeken...:(

maar de vraag is hoe kan ik foutenlogboeken verhelpen, iemand een idee?
ik verheug me er op om al mijn foutenlogboeken te verhelpen en lekker TQ te kunnen spelen:love:

so.. stil need help :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan