• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Titel afdrukken bij nieuwe pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danielle22

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2007
Hallo allemaal,

Ik heb een lijst die automatisch gegenereerd wordt. Nu komt het ook voor dat er veel resultaten zijn en dat het dan doorloopt naar de volgende pagina (zie voorbeeld). Is het ook mogelijk dat de titel dan ook weer wordt weergegeven/afgedrukt?

Dus in mijn voorbeeld zou ik graag dat “Titel 1” ook afgedrukt wordt op pagina 2 (bijvoorbeeld cel A50). En “Titel 4” op pagina 3 (op bijvoorbeeld A100).

Ik heel wat forums doorzocht, maar heb helaas niks kunnen vinden hoe ik dit eventueel met VBA, o.i.d kan oplossen.

Weet iemand een juiste oplossing en is dit überhaupt wel mogelijk?

Groetjes,

Danielle

Bekijk bijlage afdrukken titels.xlsx

Hey Danielle,

Volgens mij moet het zo:
Ga naar het tabblad pagina instellingen.
Kies daar in het gebied 'pagina instellingen' Titels afdrukken.
Kies vervolgens welke rijen (in jou geval A1) je wil terug laten komen.
Controleer dit in afdruk voorbeeld.

Als dat t niet is kijk ik nog eens.

Groeten,
Ivo

Hoi Ivo,

Bedankt voor je reactie. Als ik het via pagina instellingen doe dan krijg ik op elke blad "Titel 1". Het is eigenlijk de bedoeling dat Titel 1 op pagina 2 komt. Titel 2 en 3 gewoon weer op pagina 2 (die hebben geen overloop naar een ander blad) en Titel 4 moet op pagina 3 komen.

Dus als de gegevens doorlopen naar een andere pagina dat dan de Titel van die groep er ook weergegeven wordt. Omdat sommige soorten erg veel resultaten hebben van wel 5 pagina's. Is het onduidelijk bij welke titel ze horen.

Hopelijk is het een beetje duidelijke :). Maar ik vraag mij af of het wel mogelijk is hoor.

Groetjes,

Danielle

En mogen wij, nietsvermoedende lezers, ook weten hoe het is opgelost ?

Hallo,

Ik heb het gewoon handmatig gekopieerd en geplakt :-), niet echt een oplossign dus.

Groetjes,

Danielle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan