titel in plasma tv

• Onderwerp starter Onderwerp starter 393f
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

393f

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mei 2007
Goedenavond

Ik heb een Sony Bravia LCD tv, nu staat er rechts boven in beeld steeds een zwart blok met daarin het nummer van het net dat speelt. Ik heb de hele handleiding doorgspit maar kan niet vinden hoe ik dat nou uit beeld krijg. Graag het antwoord in Jip en Janneke taal want ik ben niet zo'n ster in techniek.

Alvast bedankt!

Dat is tegenwoordig altijd. Ook bij mijn oude televisie die ik nu boven heb staan blijft links de zender staan die het uit zend. Bij sommige digitale televisies heb ik zelf dat en de omroep plus dan nog rechts van bv. links staat NOS en rechts dan een 1. Dit krijg ik ook niet weg.

Nou...daar gaan we, bekijk plaatje en kijk vooral naar functie knop 4. Dat zou op ongeveer elke afstandsbediening hetzelfde moeten zijn, dit plaatje is van een LCD tv maar voor jouw plasma en menig ander vorm en merk tv eigenlijk allemaal het zelfde.`
En als je denkt hmm, dan zou je de genoemde optie, moeten opzoeken http://support.sony-europe.com/tv/tv.asp?l=nl hier waar je dan de handleiding kunt downloaden.

Laatst bewerkt:
bedankt

Hallo JJW

Ik heb je instructies opgevolgd en het zwarte blok rechts is weg. Ik heb nu alleen links in het wit het net nog staan maar dat schijnt zo te horen?
In ieder geval bedankt!!!!!

Links in beeld?? je bedoeld het logo van de zender? of een nummer op welk kanaal die staat. Ook dit laatste zou je moeten kunnen weg halen met deze knop dacht ik zo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan