titelbalk veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaico

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2006
Berichten
320
weet je iemand hoe je de titelbalk in IE kan veranderen(a.u.b. voor IE6&IE7)
want er staat bij helpmij.nl forum bijv. Helpmij.nl Forum - Nieuwe vraag plaatsen - Windows Internet Explorer( van nieuwe vraag plaatsen heb ik nu:p ) hoe kan ik van" Windows Internet Explorer" bijvoorbeeld kaico's browser maken???
hopelijk weet iemand dit.

P.S. ik weet dat het kan want ik heb het al 2 keer gezien (2x is eigenijk best weinig, maar ik weet wel dat het kan),kan het niet op internet vinden(tenminste niet zo snel:D
 
Dat kan je doen binnen het register.

- Start
- Uitvoeren
- Regedit

Dan ga je naar de sleutel:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main

Daarbinnen maak je zelf een nieuwe "tekenreekswaarde" aan.
Die noem je: Window Title
En die kan je aanpassen zodat je er tekst in kan zetten wat je wil.
 
als ik bij uitvoeren Regedit invoer, komt er te staan:dit programma word momenteel door een ander programma gebruikt(óók als ik IE afsluit:( )
 
kheb Windows Xp Home edition en Windows Xp Proffesional
 
Voor xp pro kan dat ergens in de groepsbeleids insyellingen aangepast worden, maar das een hele omweg.. Gemakkelijker is SpyBotSD deze heeft tegenwoordig wel bijna iedereen op de computer, heb je hem niet is het nooit verkeerd en aan te raden dat wel te doen.

In SpybotSD dan naar Mode - Advanced mode - Tools - IEtweaks - Internet explorer custom title.. Voor zowel home als pro :)

 
?????

kheb Spybot gedownload en alles gedaan maar (sorry als dit een domme vraag is) wat moet ik nu doen???
er staat dan:Current user:
All users:

wat moet ik hier invullen. Kheb daar kaico's explorer ingevuld en op toepassen gedrukt( bij allebij)
 
Dan moet je IE afsluiten en opnieuw openen. Alleen, die Spybot methode levert niet op wat jij wilt. Als ik in die regels invul: Klaas en ik sluit IE af, open hem opnieuw en ga naar Google, dan staat er in de titelbalk: Google - Klaas.
 
kheb het:D :D er staat nu :"Helpmij.nl Forum - Reageer op vraag - Kaico's explorer"
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan