Titelblad

• Onderwerp starter Onderwerp starter scw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

scw

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2009
Goedendag,

Wat ik probeer te bereiken is in één rapport, de eerste pagina op Portret (Potrait view) te hebben en de opvolgende allemaal op Landschap (Landscape view). Nu heb ik een link gevonden en vervolgens wat daar omschreven is gevolgd:

HTML:
http://groups.google.com/group/microsoft.public.access.reports/browse_thread/thread/8ee23f8a5979f826

Helaas moet ik volgens mij constateren, dat dit niet werkt :confused:. Heeft iemand toevallig dit ook in zn dB of weet iemand mogelijk de oplossing om dit te hebben? Mocht het niet mogelijk zijn, dan vervolg ik naar de oplossing om met VBA eerst rapport 1 te openen/af te drukken met het titelblad en vervolgens rapport 2 openen af te drukken. Dit is weliswaar niet de mooiste oplossing, dus daarom hoor ik graag of het echt niet mogelijk is volgens jullie...

Alvast bedankt,
scw:thumb:

Zoals je uit de opmerking van John Spencer kunt lezen, was hij ook nogal verbaasd dat het zou werken. Ik moet zeggen: het verbaast mij niks, die verbazing, want ik zou dezelfde reactie geven. En dat is: in het hoofdrapport dat je opent staan de pagina-instellingen; en subrapporten nemen die over. Dus ik onderschrijf (Voorlopig) de conclusie van Spencer. Ik heb het dan ook niet kunnen reproduceren.... Ik vermoed dat de Luckie33 zelf hele goeie jajem brouwt, en daar vervolgens zelf met volle overtuiging aan is gaan lurken ;)

Duidelijk, dan ga ik gewoon in de OnOpen event van Rapport 1 neerzetten dat die vervolgens Rapport 2 afdrukt. Voor de printer heb je dan hetzelfde resultaat. Het enige is dan dat je op het scherm (in afdrukvoorbeeld) nooit het titelblad ziet (of twee vensters open). Maar dat is geen probleem ofzo.

Bedankt, scw :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan