• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Titels blokkeren 2x

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJurriaans Sr

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2007
Berichten
134
Hallo helpers weet iemand ook of het mogelijk is om het werkblad van Excel in
drieen te delen ?.de bedoeling is dat het bovenste en het onderste gedeelte
van het werkblad bevroren blijft Zodat het gedeelte daar tussen er onderdoor schuift.

Wie kan en wil mij dat vertellen.Mvg Peter,
 
Hallo helpers weet iemand ook of het mogelijk is om het werkblad van Excel in
drieen te delen ?.de bedoeling is dat het bovenste en het onderste gedeelte
van het werkblad bevroren blijft Zodat het gedeelte daar tussen er onderdoor schuift.

Wie kan en wil mij dat vertellen.Mvg Peter,

Dat kan 1 x per werkblad. Kies een cel => ga naar Venster => Titels blokkeren. Kies maar eens een aantal willekeurige cellen op een werkblad => Titels blokkeren en dan zowel verticaal als horizontaal scrollen, dan zie vast wel hoe het werkt.
 
Misschien heb je wat aan het splitsen van het werkblad.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Dank voor de reactie ook heb ik in eerdere topics gezocht maar ben tot de conclusie
gekomen dat hetgeen ik wil niet mogelijk is jammer maar waar nogmaals dank.

Mvg Peter

Nog even een gedachte de Codeplaatsen in deze vraag en antwoord mogelijkheid doen pressies wat
ik wil is dat misschien een mogelijkheid??? en hoe werkt dat dan?? of is dat een hersenspinsel ?




ps Weet eigenlijk niet of de vraag nu is opgelost of niet.
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de reactie ook heb ik in eerdere topics gezocht maar ben tot de conclusie
gekomen dat hetgeen ik wil niet mogelijk is jammer maar waar nogmaals dank.

Mvg Peter

Nog even een gedachte de Codeplaatsen in deze vraag en antwoord mogelijkheid doen pressies wat
ik wil is dat misschien een mogelijkheid??? en hoe werkt dat dan?? of is dat een hersenspinsel ?




ps Weet eigenlijk niet of de vraag nu is opgelost of niet.

Soms plaatsen mensen hier (een gedeelte van) hun code zodat we kunnen kijken waar het misgaat of we herschrijven de code zodat deze weer in het bestand geplaatst kan worden.
Of bedoel je iets anders?

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Roncancio Dank voor het meedenken,maar ik bedoel die ruimte waar die code in staat
daar kun je mee scrollen zodat het lijkt of het beweegbare gedeelte onder een boven-
liggende laag schuift,dat is ook zo met als je in excel de Titelblokeerd maar daar
geld dat alleen voor de bovenkant en ik wil dat ook graag voor de onderkant.Peter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan