• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Titels blokkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebasttiaan

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2007
Berichten
11
ik wil mijn knoppen in het document in de cellen M1 tot Q30 altijd in beeld hebben terwijl ik met de rest naar beneden wil kunnen scrollen zodat ik ook lager in het document op deze knoppen kan drukken. Kan iemand mij hiermee helpen?
 
selecteer rij 31 >> venster >> titels blokkeren.

Of je kan het dunne balkje aan de rechterkant van het scherm naar beneden trekken waardoor je je scherm splitst.
 
Ja hoor ;).
Dan moet je de bovenste rij (die je dus in beeld wilt blijven houden) selecteren en vervolgens boven in het tabblad naar beeld gaan.
Hier moet je kiezen voor de optie deelvensters blokkeren.
Succes!:thumb:

Oh. Bob was me net voor ;). Ik was het zelf voor de zekerheid nog een keer aan het uitproberen namelijk :p.
 
ik was misschien iets te snel met bedanken, want het werkt niet zoals ik wil.

de bedoeling is namelijk dat het beeld rechtsbovenin blijft staan (bijv. m1:eek:8) terwijl ik met de rest kan scrollen.

als ik de dunne lijntjes verschuif of via venster ga blokkeren dan lukt het me niet. kan iemand me helpen?

gr. Sebas
 
ik was misschien iets te snel met bedanken, want het werkt niet zoals ik wil.

de bedoeling is namelijk dat het beeld rechtsbovenin blijft staan (bijv. m1:eek:8) terwijl ik met de rest kan scrollen.

als ik de dunne lijntjes verschuif of via venster ga blokkeren dan lukt het me niet. kan iemand me helpen?

gr. Sebas

Wellicht is het splitsen van het werkblad wel geschikt voor je antwoord.
Ga op de cel M31 klikken en selecteer VENSTER - SPLITSEN.
Je werkblad is nu in vieren gedeeld en met je muis kun je in elk deel scrollen zonder dat de andere delen meegaan.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan