Title

Status
Niet open voor verdere reacties.

syncursist

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2006
Ik kan wel een Title- tag maken op één webpagina maar is het ook mogelijk een code te plaatsen in mijn css-style zodat meteen alle pagina's van mijn site dezelfde titel krijgen.
Hoe ziet die code er dan precies uit? Hartelijk dank bij voorbaat.

CSS is voor opmaak, niet voor inhoud.

Daarnaast is het toch niet zo moeilijk om CTRL+C en CTRL+V te gebruiken :rolleyes:

Bedankt Tha Devil voor je spoedig antwoord. Ik had gehoopt dat er een middel bestond om in één keer aan alle pagina's een titel mee te geven. Inderdaad gaat het met kopiëren en plakken maar het gaat om heel veel pagina's. Sommigen hadden al een titel maar die wil ik nu wijzigen, anderen heb ik vergeten een titel te geven. Toch bedankt ik weet nu tenminste dat het niet kan met CSS.

Indien je beschikking hebt over php zou je je daarin kunnen verdiepen, meer bepaald de functie include() maakt wat jij wil eenvoudiger.

titel maken voor ganse website

Neen, ik beschik niet over PHP, ook niet de kennis om het te gebruiken.
Maar na een nachtje slapen kwam ineens de oplossing. In Dreamweaver kun je via het menu Edit kiezen voor "find and replace". Ik liet voor de ganse website de tekst "Untitled document" van de tag <Title> vervangen door de gewenste tekst, en voilà.... in één keer alles opgelost.
Maar toch bedankt voor jullie antwoord en aangeboden tips.

Dreamweaver kan het volgens mij ook met alle bestanden in een directory (In ieder geval kan ie daarin zoeken)

Wellicht het proberen waard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan