Tja..San Andreas?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jongerius

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Berichten
138
Ey, ik heb exact het zelfde probleem als dave1987 eerder poste. Als ik de DVD in mijn dvd-speler stop hoor ik een hoop geluid maar hij herkent hem niet. Heb ook geprobeert om dan de dvd-driver te verwijderen maar dat werkte ook niet echt. Vreemde is ook dat bij het apparaatbeheer staat dat ik 2 dvd drivers heb; AOPEN DVD1648/LKY en GenericDVD-rom SCSI CDrom Device. Kunnen jullie helpen? BVD :thumb:
 
misschien komt het omdat hij gebrand is en op de deze zit een opgeplakt plaatje, een vriende had dat ook en daarom deed hij het niet meer:thumb:
 
Ja hij is wel gebrand maar ik snap je reply niet helemaal. Wat bedoel je met een opgeplakt plaatje?
 
Je kunt zelf labels uitprinten, en op je cd/dvd plakken. Sommige spelers lezen dan de cd/dvd niet meer. Dat is wat halsangel bedoeld :).
 
Een orginele film dvd paktie zonder moeite maar ik probeerde net een gebrande film af te spelen en die herkent hij ook niet.
 
Geplaatst door jongerius
Vreemde is ook dat bij het apparaatbeheer staat dat ik 2 dvd drivers heb; AOPEN DVD1648/LKY en GenericDVD-rom SCSI CDrom Device.
Het zal waarschijnlijk niets met je probleem te maken hebben maar dit verschijnsel komt denk omdat je Deamon tools of Alcohol 120% geïnstalleerd hebt.
Dan krijg je er namelijk gratis een speler bij in je apparaatbeheer.
 
Ja dat klopt..ik heb nu ook Deamon Tools eraf gegooid maar het heeft inderdaad geen effect op mijn probleem.
 
Je moet je firmware van je dvdspeler even upgraden. Dit zal hoogstwaarschijnlijk je probleem verhelpen. Heb je ook toevallig een LG?
 
Wat is firmware? En hoe upgrade ik dat? Ik heb geen LG merk dvd speler als je dat bedoelt.
 
Hmm vanmiddag deed de dvd het heel even, maar nu stopte hij tijdens het installeren met het lezen van de dvd :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan