tja, wat nu gedaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

chipie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mei 2004
Berichten
3
om het te begrijpen moet je weten dat ik met frontpage een site bouwde, en daar een feedback formulier heb om bezoekers hun mening te kennen . Enfin , om te marcheren moeten de frontpage webserver extensies geïnstalleerd zijn . Nu heeft mijn webserver Linux die geen frontpage extensies ondersteund . Zij kunnen wel scripts activeren die een feedback formulier mogelijk maken .
Mag ik dat nu doen activeren ?
En waarmee dan uploaden ? cute ftp of frontpage
En gaat dat met mijn frontpage site werken ?

Zij doen nog niks voor ik opnieuw mail . Eerst even hier vertellen hoor, want ikzelf ben zo dom als een achterdeur op da punt
 
Als je het me eerlijk vraagt snap ik hier geen barst van :8-0:
 
Sommige Linuxservers ondersteunen de Frontpage-extensies. Ondersteunt jouw provider die niet, dan kun je met FTP je site uploaden, zie daarvoor de handleiding van je provider.

Als je Frontpage extensies (bezoekersteller, frontpage formulieren enz) dan werken deze niet.
 
Frontpage extensies worden niet ondersteund op onze Linux servers.

We kunnen wel scripts activeren waardoor het mogelijk wordt een feedback formulier, of email, te laten versturen vanop je site.



Laat maar horen of we dit moeten activeren.

(dit is dus de mail van besite.be , mijn feedback form kan je zien op www.brugge-regionaal.be en als je op de knop verzend van het feedback form klikt mijn probleem dus .)
 
Ik kan niet beoordelen of je die moet activeren, dat zul je zelf moeten doen.
 
Awel, dit is de info onder
http://www.besite.be/nl/smallhosting.php

gebruik van cgi-scripts
U kan vrij gebruik maken van de voorgeïnstalleerde cgi-scripts. Er zijn o.a. cgi-scripts voorzien voor form-to-mail, counters, e.d.


Vermits ik geen verdere info over hoe wat en waar kon vinden, verwijs ik je naar:
http://www.vevida.com/NL/service_onderwerpen.asp

daar tref je deze linken:
voorbeeldscripts
Bestanden uploaden middels het web (ASP)
Formulieren verzenden vanaf uw website (ASP)
Formulieren verzenden vanaf uw website (CGI)
Formulieren verzenden vanaf uw website (PHP)

Gastenboek (CGI)
Pagina teller (ASP)
Webpagina's beveiligen (ASP)

en dan voorbeeldscripts.

Na inloggen op besite.be heb je mischien wel toegang tot nadere FAQ of voorbeeldscripts.

In feite zul je dus een CGI/bin aan moeten maken, en daar je script weg moeten zetten, wat dan door je formulier gebruikt kan worden.

Vermits er sprake is van voorgeïnstalleerde cgi-scripts kan het zijn dat je van vaste namen gebruik moet maken.

:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan