.tk domein gekaapt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

konas

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2002
Iemand enig idee. Ik heb bij .tk de naam tekeningenoplinnen.tk geregistreerd en door laten sturen naar mijn url bij ziggo
Deze url werkte ongeveer 24 uur prima
Maar als ik hem nu open krijg ik nier meer mijn pagina te zien, maar:
http://ndparking.com/serve.php?lid=547155&dn=tekeningenoplinnen.tk&_=1248726937
deze url die naar een heel andere pagina verwijst.
Nog maar eens geprobeerd met tekeningenopcanvas.tk
Werkte even prima en nu ook weer die ndparking.

Zou graag willen weten of dit inmiddels algemeen bekend is en evt. strafbaar.

gr.
Wim

al contact opgenomen met ziggo?

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Op zich kom ik toch wel op de juiste page. Allen de url klopt niet.

Gerelateerde searches

* Kunst En Schilderijen
*
* Gratis Kleuren
* Rembrandt Tekeningen
* Mooie Tekeningen
* Schaal Tekenen
* Kunst Op Maat
* Botanische Tekeningen
* Cad Tekeningen
* Draken Tekeningen
* Inventor Tekeningen
* Ketnet Tekeningen
* Nekschot Tekeningen

.tk domein geknaapt?

Ik denk dat het zo zit:

Een .tk domein is eigenlijk een domein van denemarken (of ander land) en dot.tk is heel zwak over andere site's als er een site uit het land zelf komt gaat dat over de site's van een ander land. Bijvoorbeeld: ik heb met dot.tk het domein bezoek.tk gemaakt. Maar een ander mens uit dat land (tk) heeft ook een site gemaakt met bezoek.tk dus mijn site is gewist.

Dat denk ik,

verscomputertje

Ik denk dat er toevallig 2 te gelijk waren. En .tk komt van .Tokelau (landje bij Australie)

Ik denk dat het zo zit:

Een .tk domein is eigenlijk een domein van denemarken (of ander land) en dot.tk is heel zwak over andere site's als er een site uit het land zelf komt gaat dat over de site's van een ander land. Bijvoorbeeld: ik heb met dot.tk het domein bezoek.tk gemaakt. Maar een ander mens uit dat land (tk) heeft ook een site gemaakt met bezoek.tk dus mijn site is gewist.

Dat denk ik,

verscomputertje

een tk en tt domein krijg je gratis van je internet profider als ik het goed heb.

als dat niet zo is mag je mij gaan vertellen van welk land de afkortingen zijn tk en tt

.tk is Tokelay. .tt is Trinidad & Tobago.
Beide zijn gratis. Die landen (landjes) verdienen eraan door er reclame op te zetten. Bij voldoende bezoek schijn je die reclame uit te kunnen zetten of zo.

Zullen we verder even wachten totdat de topic starter reageerd?

Konas ?!

Hoi Konas,
Ik kwam erachter dat dot.tk een "Whois"-pagina heeft: deze.
  • Als ik daar "tekeningenoplinnen" invoer, krijg ik dit te zien. En bij "tekeningenopcanvas" exact hetzelfde.
Op de een of andere manier "hangt" de site dus op dot.tk, en ligt het niet aan Ziggo: ik zou kontakt opnemen met dot.tk. Op die pagina staat ook, dat her-registratie mogelijk is, dus zou ik dat zeker proberen.
  • En er staat ook op: zolang een bij dot.tk geregistreerde site om een of andere reden uit de lucht gehaald is door dot.tk, wordt het webadres automatisch omgeleid naar een parkeer-site, en dat is wat je ziet. *)
Met vriendelijke groet,
CSShunter

*) @ Paul-RT
Op zich kom ik toch wel op de juiste page. Allen de url klopt niet.
Dit is kennelijk niet de echte pagina die door Konas gemaakt is, maar een automatisch gegenereerde advertentiepagina met weliswaar "Welkom bij tekeningenoplinnen.tk" erboven gehangen (alsof dit de site zou zijn die de eronder staande content aanbiedt!), maar verder uitsluitend met zoekresultaten ("gerelateerde searches") en "gesponsorde links" = een vrolijke inkomstenbron voor deze tijdelijke doorgeschakelde domeinbezitter (en voor dot.tk, die het ook niet voor niets uitbesteed zal hebben). :rolleyes:

Sorry Paul, je bericht niet gezien: was aan het uitzoeken & tikken ...
CSShunter

.tk

Mijn .tk domein is ook gekaped. Die verdwijnt na een dag :D. Maak een acc aan bij dot.tk dan luccy.

Topic uit juli 2009.
Heeft geen zin meer om op te reageren.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan