.tk site ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bebetok

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2001
Berichten
414
hey ik heb een forum op internet staan, maar nu wil ik die via zo'n .tk url linken.
kan dat?
dus wanneer ik bijvoorbeeld henk.tk intyp, dat hij dan automatisch naar het forum gaat die op een andere url staat.

hoe werkt dat? ik weet dat het kan, maar niet hoe.
ik heb een .tk site aangevraagd, dus dat is afgerond.
maar hoe verder.

alvast bedankt
 
Geachte,

je dient bij de instelligen van je .tk account, te linken naar je forum bijvoorbeeld

http://members.lycos.nl/xxxxx/forum/index.php

Als je ingelogd bent, dien je te klikken op 'My domain', klik daarna op next, en bij 'Your referer URL' dien je je url te plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
ja maar bij welke instellingen:


My profile
> Change my profile
> Change my password


My Domains
> List my domains
> Modify a domain
> Add a new domain
> Cancel domain
> Pay for domain


My Marketing
> Dot TK Ambassadors
> Dot TK Linker Promo
> Tell a friend


My Stats
> Dot TK Traffic-Check


My Email
> Dot TK Email Forwarding
 
zie boven bij mijn eerste bericht, die heb ik namelijk aangepast
 
ja sorry. :)

maar ik heb em daar dus ingevuld (had ik al) maar als ik dan mn .tk site intype in adresbalk van explorer, kom ik bij de gewone www.dot.tk site :S
 
Waarschijnlijk heb je je account vandaag pas aangemaakt, het duurt even voordat het allemaal vlekkeloos werkt, het dient nog verwerkt te worden, probeer over een minuut of 15 nog eens
 
Het kan ook zo zijn dat je een tikfout in je adres heb gemaakt, heb ik ook gehad en toen kwam ik ook op dot.tk....
 
bij My domains > modify a domain kun je dit aanpassen als ik het goed heb.

hmm.. het aangepaste bericht niet gelezen.. :(
let wel op met je .tk domein, ik werd er vorig jaar zomaar ineens vanaf gegooid :s
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door mvdd

let wel op met je .tk domein, ik werd er vorig jaar zomaar ineens vanaf gegooid :s [/B]


Dat gebeurt als je niet het minimale aantal bezoekers op je site krijgt :)

zie dit maar:

DotTK zegt:
Domain names that are not used in a 90-day period by at least 25 homepage visitors will be cancelled and made available to other registrants. Therefore, the legal ownership and transfer rights of your Dot TK domain name will remain with Dot TK.
 
geen wonder, de site was al 6 maanden niet geupdate en we hadden al 4 maanden een nieuw voetbalteam :) dat trekt niet veel bezoekers ;)
 
Je zou het opnieuw kunnen aanvragen maar als je van te voren al weet dat er toch weinig mensen zullen komen zou ik dat niet doen (zonde van je tijd :))
 
oja, nog voor de liefhebber: www.myajaxforum.tk (hier draaide het om)
dit is zeg maar een afsplitsing van zon ander forum, waar je niet al te veel mocht zeggen of je kreeg een ban :)
 
huhhhh

ik begrijp het niet. ik heb ook een .tk accound gemaakt, maar hij doet het niet. ik heb al jullie instructies opgevolgd, maar bij mij is alles nederlands....??????? wie kan mij helpen???:eek: :eek: :eek: :rolleyes: :rolleyes:

groetjes george
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan