.tk spam

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_Lion

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2005
Ik heb een site gemaakt en ben aangemeld op een .tk site.

Tot kort geleden werkte het perfect. Maar nu als je elke keer naar een .tk site gaat krijg je eerst een spam/reclame pagina waar je eerst "enter the site" moet klikken.

Ik wil graag dat als je mijn url intikt van mijn .tk site dat die gelijk naar mijn site gaat, en dus niet eerst die reclame pagina.

Wat is de code hiervoor, of hoe kan ik dit instellen?

Tot zover ik weet zal dat niet gaan met een gratis account.

Nee, als je van deze reclame af wilt moet je een betaalde acount nemen.
Er is volgens mij wel een script voor, maar deze mag hier helaas niet worden vermeld :)

Overigens is dat geen spam en heb je je accoord verklaard met die reclame toen je een gratis account hebt aangemaakt.

Dus of upgraden of ergens bij een webhostingsbedrijf een site laten hosten.Kost tegenwoordig niet zoveel meer.

Bij een .tk domein wordt je alleen maar doorverwezen naar de werkelijke site, je site wordt niet gehost.
Een .nl domein kost nog maar 10 euro dacht ik, dus zo'n ramp is het niet :) (1 jaar)

Ik heb ook enkele .tk domeinen, ik vind het niet zo best al die reclame. Wat ik wel vreemd vind is dat het zwarte reclamescherm dat 15 seconden blijft staan voor je automatisch wordt doorverwezen naar de site niet voorkomt als ik de site bezoek met de mozilla browser...

Groetjes
Hansje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan