tkho

Status
Niet open voor verdere reacties.

armoe

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2003
Berichten
22
Ik heb hier al eerder vragen over gesteld over tkho, maar ik krijg het er niet uit kan iemand mij hier mee helpen die rommel te verwijderen,ik word er niet goed van dank.
 
Het moet toch echt te doen zijn met Spybot S&D.

Download hier

Vervolgens controleer je even op updates door in het menu naar Online en dan update te gaan, en dan op "Search for updates / zoeken naar updates" te klikken. Vervolgens vink je alle updates die hij vindt aan en dan klik je op download updates.

Ga nu naar instellingen en dan naar "File sets / bestandsindelingen", hier vink je alles behalve "In het systeem, gebruikssporen en Tracks.uti" aan ( De onderste drie dus)

Vervolgens ga je naar de bovenste knop van het menu (Spybot S&D) en dan klik je onderaan op controleer alles. Nadat het zoeken klaar is kies je voor Markeer alle problemen en dan Repareer problemen.

Ga nu nog zonder internet explorer op te starten naar interneteigenschappen. (Rechtermuisklik op het IE logo en kies voor eigenschappen) Vervang nu daar de startpagina door een willekeurige site die jij als startpagina wilt. Dan klik je op toepassen gevolgt door ok en nuy moet het opgelost zijn :)
 
Smartguy,

Als de topicstarter in zijn vorige topic verder moet gaan betekend ook dat eventuele antwoorden daar ook geplaatst moeten worden
 
Geplaatst door m@rio
Smartguy,

Als de topicstarter in zijn vorige topic verder moet gaan betekend ook dat eventuele antwoorden daar ook geplaatst moeten worden

Als je eens kijkt hoe lang dat bericht van mij is weet je ook hoe lang ik daar over getyped heb :rolleyes:
 
Geplaatst door m@rio
Dat is 2 minuten typen :rolleyes: :)

Nou, dat bericht van jou stond er nog niet toen ik begon te typen, en ik weet heus niet uit mijn kop hoe al die menunamen zijn dus moet toch ff opzoeken wat ze zijn om zo duidelijk mogelijk bij de vraagsteller over te komen.

Gaat deze nu nog dicht? :)
 
Heb mod van deze sectie al ingelicht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan