Tm nations forever

Status
Niet open voor verdere reacties.

nimai

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2009
ik heb net een spel genaamd tm nations gedownload maar hij lijkt me nogal gevaarlijk voor mijn computer. Daar heb ik een aantal redenen voor:

-hij zei iets over een videokaart configureren
-het spel duurde een uur om te downloaden
-het spel is online
-het was van een onbekende uitgever

Ik wil erin komen en dat lukt niet. Heeft dat er iets mee te maken?
Een vriend van me die heeft het spel ook, en gebruikt het al een half jaar. Hij heeft nog geen problemen gehad. Ligt het er soms aan dat ik vista heb, en hij xp heeft?
Mijn vriend rade aan het te downloaden, wat moet ik nu doen?

Kan iemand me helpen?
alvast bedankt

ik moest nog ffe zeggen dat ik meerdere malen erop heb geklikt, en er gebeurd niet: hij laad niet, hij loopt niet vast etc. Het is alsof je nooit wat hebt aangeklikt, echt raar.
Maar het spel vond ik wel heel erg leuk, toen ik het bij m´n vriend speelde. Dus stel dat een van jullie denkt dat deze download niet goed is/was, heeft een van jullie dan een idee van waar ik een betere download kan halen?

-hij zei iets over een videokaart configureren

Kan kloppen, doet het hier ook.

-het spel duurde een uur om te downloaden

Ligt eraan waar je het spel gedownload hebt. En hoe snel je eigen internet is natuurlijk

-het spel is online

Confirmed.

-het was van een onbekende uitgever

Wel via de officiële site gedownload?

heeft een van jullie dan een idee van waar ik een betere download kan halen?

http://trackmania.com/index.php?rub=downloads

TrackMania is te vetrouwen als je hem van de officiele site download. Download geen nep nations want die kunnen schadelijke software bevatten.

hartelijk bedankt voor jullie hulp, ik had die van mijn namelijk niet van de officieele site
nu heb ik hem gedownload en hij doet het perfect, mijn pc is ook weer de oude en loopt niet telkens vast.

bedankt voor jullie hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan