TMN start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harnisch

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 okt 2006
Gisterenochtend was er in het spel Trackmania nations een wereldwijde server error, toen nog niet iedereen wist wat er aan de hand was werd mij aanbevolen om het spel opnieuw te installeren, had ik dat maar nooit gedaan :(

Het probleem is als volgt:
Elke keer als ik het spel wil opstarten gaat dat goed voor 2 seconden, daarna spring ik zonder pardon terug naar windows, ik ben dan nog niet eens in het menu geweest. Het laatste half jaar heeft het spel perfect gedraaid op mijn computer, maar nu dus ineens niet meer, ik merk wel op dat er elke keer als ik het spel probeer te starten er een .txt bestand word aangemaakt in mijn trackmania nations map, als het goed is zit dat bestand nu als een bijlage bij dit bericht

Alvast bedankt,

Harnisch

Bijlagen

Laatst bewerkt:
ik zie er dit in staan : Win32 Exception : Access violation
=>Occured at address 0x006712EE
The thread tried to read from the invalid address (data) 0x00000000

dat lijkt me een basis memory could not be 'read' foutmelding...

zijn er updates voor dit spel ? en heb je die weer uitgevoerd na de herinstallatie ?
anders even kijken op de ondersteuningspagina's voor dit spel

het spel is helemaal up to date, ook staat er in de officiele FAQ van het spel geen enkele informatie over dit probleem

dat lijkt me een basis memory could not be 'read' foutmelding...

hoe zou ik deze foutmelding kunnen voorkomen/verhelpen?

het probleem bij dit soort foutmelding is dat het vanalles kan zijn ...

een geheugenlatje dat los zit ... of defect is ...µ
een slechte sector op je harddisk ...
een corrupt bestand ... een instellingenbestand van het spel dat niet meer bestaat .. etc

Ga naar de map waar je TMN geinstalleerd hebt, verwijder de volgende 2 bestanden.
Code:
imcontent.cache
icontent.cache

verwijderen ??

Ga naar de map waar je TMN geinstalleerd hebt, verwijder de volgende 2 bestanden.
Code:
imcontent.cache
icontent.cache

mischien zou je deze kunnen hernoemen of verplaatsen ? of weet je zeker dat het dit probleem oplost ?

uit ervaring weet ik dat zomaar bestanden weg gooien onprettig kunnen zijn.

Tis maar een idee :thumb:

Zijn cache bestanden, die worden nieuw aangemaakt als je ze verwijdert. Als je ze niet verwijdert worden ze eerst gelezen, zit er dan een foutje in krijg je crashes of onverwachte dingen. Je kan ze zonder gevaar verwijderen.

:thumb:

heb er niet zoveel verstand van vandaar mijn opmerking.

:o

ik heb het geprobeerd met die cache bestanden, maar die stonden niet in de map waar ik het spel had geinstalleerd, een vriend van me heeft me geholpen, hij heeft het spel zelf ook en heeft gewoon heel zijn map van het spel opgestuurd :P

Maar in ieder geval allemaal hartelijk bedankt voor jullie hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan