tmp bestand van 9 gig niet te vinden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopper

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2001
Ik heb net 2 films van mijn pc gewist (zonder ze eerst in de prullebak te gooien).

Nu blijft mijn beschikbare schijfruimte hetzelfde als vóórdat ik de films gedelete heb. Als ik zoek op tmp bestand vind ie het niet en als ik een programma als Treesize de grootte per map in kaart laat brengen vind ie ook niets. Ik heb een schijf van 30 gb, treesize geeft aan dat ik er 10 gebruikt heb en ik heb er 10 over! Rara hoe kan dat! :rolleyes:

Iemand een idee waar ik dit bestand kan vinden?!!

Door vanalles eigelijk...
Virtueel geheugen, Speciaal verborgen files...

Maarja, het blijft raar...
Probeer eens "schrijfopruimen", een windowstool...

Heb ik ook geprobeerd....dan vind ie de file ook niet.

Ook defragmentatie aangezet...dan blijft ie hangen op het verplaatsen van een file genaamd ~wrl0002.tmp

Dat zal de file wel zijn. Maar als ik zoek op deze file of een tmp file komt ie niet te voorschijn!:confused:

probeer eerst eens systeemherstel.
lukt dit, verwijder dan alles in veilige modus

Helaas, ook in de veilige modus niet terug te vinden!
Systeemherstel gebruik ik niet en heb ik dus uitgeschakeld staan.....

zet eens in je verkenner de opties 'systeem bestanden tonen' en 'verborgen bestanden tonen' aan, en zoek eens opnieuw

Ook geprobeerd.....ook zonder resultaat!
Is trouwens nog erger geworden, wilde een rar bestand uitpakken (4 gig) zodat ik deze kon branden en wissen op ruimte te maken....helaas, paste net niet, dus bijna helemaal uitgepakt en toen afgebroken! Nu nog maar 44mb over en ook die file is nergens meer te vinden! :mad:

Dit heb ik nog nóóit gehad!

ooit al gehoord van hulp op afstand?=)
Handy tool voor XP, als je msn hebt, voeg me dan toe op
a r r e . d i e l s @ b e l g a c o m . n e t

Sorry dat ik zo wabtrouwig ben....maar het idee om iemand anders op mijn pc toe te laten vind ik niet echt prettig :o

Ik ben zelf ook een redelijk gevorderde pc gebruiker en ben niet zo gauw uit het veld te slaan...maar nu tast ik toch wel even in het duister!

je ziet wat ik doe hoor:)

Ik heb een ftp server geinsalleerd (toevallig), en die vond het wisselbestand wel en ik kon het downloade:P

lol

3dcomm

Heb ik ook al geprobeerd! Boomgrote geeft aan:

+/- 10 gig gebruikt van de 30 gig......werkelijke schijfruimte = 110 mb!!! :confused:

Denk dat het richting een format c gaat....:(

Opgelost!! :)

De recycle bin van Norton anti virus bleek de bestanden te bewaren! Nergens te benaderen en te vinden, alleen door middel van de opties binnen de unerase wizard (norton antivirus opties --> advanced tools).

Mocht je schijfruimte kwijt zijn....dan zou ik daar even een kijkje nemen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan