tmp files als ioon op mijn bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lode2008

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Gergeld komen er *.tmp files met verschikkende adressen op mijn bureaublad, maar er zit niets in. Vanwaar komen ze en wat houden die in en hoe kan ik voorkomen dat ze daar ontstaan. Groeten Lode

TMP bestanden worden te pas en te onpas gebruikt. Het lijkt erop dat je het tonen van verborgen bestanden aan hebt staan. Als je dat uitzet zie je ze waarschijnlijk niet meer. Geef anders eens een voorbeeld van de complete naam van zo'n bestand.

fapbd35.tmp Dit is er een van. De anders heb ik al weg gedaan.
Lode

Dat zzegt me helaas niets. Heb je dat van die verborgen bestanden nog nagekeken?

Dat bedoel ik niet. In Windows kun je instellen of verborgen bestanden getoond moet worden ja of nee. Ik denk dat dit bij jou aan staat waardoor je die bestanden ziet verschijnen. Als je dat dan uit zet zal je ze niet meer zien.

ik geloof dat ik daarnet ze al afgevinkt heb, Ik gebruik Win8.1 Het is toch elke keer anders om items te zoeken en te behandelen. Lode

Ik ben naar Mapopties gegaan, Weergave, en dan bij Verborgen mappen en bestand, en daar is Verborgen mappen en bestanden en stations niet weergeven aangevinkt. ik dat correct? Lode

Dat zou dan inderdaad de juiste instelling zijn en weet ik ook niet welk programma die bestanden aanmaakt.

ja dat zijn zo van die vragen. hoe komt dat nu . Enkele dagen geleden is dit begonnen heb dit daar voor nog nooit meegemaakt.
Dank voor uw hulp en hopelijk wordt het waarom ooit eens aangebracht. Lode

Ik ben uiteraard niet de enige hier. Wellicht dat iemand anders een idee heeft.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan