Tnt2 met svideo in/out

Status
Niet open voor verdere reacties.

BBKiller4Life

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2002
He, ik zit met het volgende probleem, ik heb van iemand een agp kaartje gekregen namelijk een nvidia tnt 2 met 32 mb werkgeheugen.
Nu is het p/n ctnt2vsd ver 2.2....
Nu heeft hij een gewone monitor aansluiting, een tulpje (video in/out??) en twee s-video aansluitingen , nu wil ik dus graag weten hoe ik kan zien/testen welke een in is en welke een out? Tenminste als er een S-video in bij zit maar lijkt me niet zo logish om twee out's op de kaart te doen.
En ook welk een goed programma is om een video in signaal mee te ontvangen?

Ik weet ook niet de fabrikant van deze kaart en als ik die wist ben ik ook al een eind verder.
Kan momenteel er niks mee capturen, om het maar zo uit te drukken.
Alvast bedankt...

Laatst bewerkt:
Mischien...........

Hallo
ten eerste staat er op je videokaart een naam voor elke gat dat je ziet(om het maar zo te noemen) ten tweede een svideo out is ook tv out.het beste wat je kan doen als je beeld wil op je tv van je pc een originele driver van de videokaart gebruiken...als je die niet hebt vraag het aan store die hebben er meestal wel een of anders ga je naar nvidia website en download je daar een driver en gebruik dan ook hierbij tvtool voor makkelijke bediening,,,

COORRECTIE.!

Een store is een computer zaak om het maar zo te noemen:)

Nou bij deze videokaart staat er geen naam bij de plugjes....!
En ik weet nu wat out en in is maar ik moet beeld vanuit mijn playstation 2 door kunnen sturen via die IN naar mijn beeld op pc, zodat ik het eventueel kan opnemen op me pc. Snap ie?
En ik weet niet waar de videokaart is gehaalt, die heb ik gekregen.

IK snap het....mischien.

HOI HOI en HALLO.

OK ik grijp het. alsa je weet welke videokaart je hebt(in jouw geval is dat GF2 MX) kan je gewoon vragen bij een zaak om een driver die je kan lenen aldanniet kopen. Maar over playstations heb ik niet eens verstand. Toevallig heb ik hem vandaag bij CRAZY HANS in R'DAM voor Noppes meegekrege. gaaf he?een Geforce2 MX driver voor gratis(niet dat het normaal wat kost maar ..ok.

Ik heb inderdaad een gf2 mx in deze pc zitten alleen die kaart waar ik het over heb is een tnt2. Ook van Nvidia en de driver heb ik ook, maar die geeft me alleen de optie om me beeld van me pc out te sturen naar een evt. tv of tweede monitor.
Maar het gaat mij om het binnen halen, de playstation 2 heb ik met een svideo kabel, maar het zou dus ook een video of dvd speler kunnen zijn die ik op de in wil of zou kunnen aansluiten.

Playstation??

Ik weet het niet...eerlijk toch? als jij het te weten komt wil ik het ook weten maar ik weet wel dat als je bijv. tv op je pc wilt kijken dan heb je een tvkaart nodig..dus dat is weer een ander verhaal dan dat je een gf2 kaart hebt ..namelijk: met een gf2 kan je geen tv kijken op je pc...

Re: Playstation??

Geplaatst door EOLKANE
met een gf2 kan je geen tv kijken op je pc...

Nee nogal logish, voor tv te kijken op me pc heb ik een tvkaart...
Maar ik heb op me TNT2 een svideo IN en die IN, kan data ontvangen!!! Ja ontvangen, daarom heet het IN.
Nu wil ik die in op me beeld krijgen van me pcmonitor, met andere woorden, die data die daar binnen komt op IN die wil ik kunnen bekijken, maar dat gaat niet met Powervcr, en ik weet ook niet waarmee wel, snap ie, zo moeilijk is ie niet
Gelukkig heb ik gister een tvkaart gekregen en ik ga vandaag kijken of ik die aan de praat krijg want die heeft ook een svideo in erop zitten. En dan doe ik het wel via hem, want van die kaart heb ik wel de benodigde gegevens/software, is namelijk een pineacle kaart!!
Dus met pineacle studio moet dat wel lukken lijkt me zo.

Laters

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan