• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

To do list (tab naar tab)

Status
Niet open voor verdere reacties.

monty1a

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2006
Hallo,

Ik heb enige tijd ergens een opzet to do lijst gevonden.
Nu wilde ik deze aanpassen naar mijn omschrijvingen.
Alleen nu werkt de macro niet meer.
Ik heb al gekeken maar zie niet waar de fout zit...
Ik ben zelf maar net begonnen met macro's dus heb er niet erg veel verstand van.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Alvast bedankt
Bekijk bijlage To do list.xls

Dank je... Lijkt goed op eerste moment
Maar ik merk dat de datum niet word overgenomen en de laatste twee kolommen op de verkeerde plek worden gezet.

Perfect....

nog een paar vraagjes...
Waarom zet die de rijen niet altijd aansluitend in het tabblad neer (bijv bij afgehandeld pas in rij 30).
En misschien wel en stomme vraag: maar hoe bewerk ik die macro knop want ik kan niets veranderen... ook niet aan zijn positie??

Thanx

Antwoorden;
1 - Zou ik niet weten (staat er niets in de andere cellen?)
Hij zoekt naar de eerst volgende lege regel.

2 - Klik met rechts op de knop.
Nu komen er blokjes om heen en een menuutje waar uit je kunt kiezen.
Als er blokjes om de knop staan kun je de knop verslepen naar waar je wil.

Ik moet nu weg anders mis ik de Metro, moet bij de vrouw op bezoek in het ziekenhuis.

Suc6

Nee bij mij komt er geen menuutje of blokjes om die macroknop heen... daarom is het zo vaag

.

De andere button kan je bewerken via Tab 'Ontwikkelaars - Ontwerpmodus.
Als je nu dubbelklikt op de button 'start de macro' kom je in VBE waarin een venster eigenschappen kan geopend worden en waarin je een en ander kan aanpassen.

Thanx laatste is nu ook aangepast.
Excelamateur bedankt voor de knop
Cobbe bedankt voor het bewerken van de knop want lukte echt niet op traditionele manier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan