TO-paneeltjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

romic

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Berichten
56
hey,

kent iedereen nog de TO-paneeltjes?
Ik heb er zo'n gemaakt (zonder prentjes wel).
Voor elke invoer staat een cijfer (label) dat kan je dan bij de poorten gebruiken: van boven naar onder: AND, OR, NOT)
en achter elke poort staat ook een cijfer, die je dan kan gebruiken bij de uitvoerdinge.
(Voor de invoer kan je alleen maar de 1/0 status instellen, behalve bij de drukknop)
Ik kan de komende 2 weken niet reageren, want ik ben naar de zon (Italië, en ik hoop dat er veel zon is).
de button2 is om de check(), (dat kijkt wat 0 en wat 1 is) nog eens over te doen, moesten er fouten zijn.
 

Bijlagen

  • panels.zip
    87,7 KB · Weergaven: 62
Laatst bewerkt:
Beetje onlogisch opgesteld, maar vind m'n weg wel. De middelste poorten kan je hoger dan 1 krijgen, klopt niet echt hé? Zet nog wat labels met OR AND en NOT op...

Groeten

Ruben
 
Beetje onlogisch opgesteld, maar vind m'n weg wel. De middelste poorten kan je hoger dan 1 krijgen, klopt niet echt hé? Zet nog wat labels met OR AND en NOT op...

Groeten

Ruben

Dat van die middelste poorten, da moet ook hoger dan 1 kunne instelle, daar moet je aangeven welk invoerorgaan je wilt. (4 is bv drukknop), maar dat misverstand komt idd door dat er geen labels opstaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan