Toast image > Iso image

Status
Niet open voor verdere reacties.

arniby

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2009
Hoi,

Ik heb van een vriend Mac OS X Snow Leopard gekregen, maar deze staat in .Toast formaat, en ik heb enkel een programma dat .Iso kan branden.
Ik wil dat graag omzetten in .Iso zodat ik deze kan branden en dat ie leesbaar is voor Windows .
Ik heb al overal gezocht , maar vind enkel van die brolsites waarmee je nix kan.
Windows zelf stuurt me naar een programma om je computer op fouten te laten controleren.
Vindt iemand een goede ".Toast to .Iso converter" wil die het me dan laten weten.
Liefst geen waarvoor je moet betalen voordat je kan starten met converteren of zo iets ..

Mvg, ik

Alvast Bedankt x3 xx :o

:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:
:thumb:__APPLE__:thumb:
:thumb:lalalalalalalala:thumb:
:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Alvast Bedankt iedereen !

Dankje, dankje , ... :D

In bijna alle gevallen is een .toast bestand 100% vergelijkbaar/hetzelfde te branden als .iso bestand [er bestaat een speciaal .toast subformaat waar dat niet voor geldt. Zie hier voor een klein beetje achtergrond.]
Probeer dus het .toast bestand te hernoemen naar .iso en dan proberen te branden met Nero, ImgBurn etc.

Tijs.

het lukt niet : ik weet bv. al niet hoe je het hernoemd. Nero en Windows hulpschijf... herkennen geen .Toastes.

[Windows-toets]r toetscombinatie -> control folders
Ga naar tabblad Weergave
Klik uit: Extensies van bekende bestandstypen verbergen
Je zult dan de extensie .toast kunnen gaan veranderen naar .iso

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan