toch een virus, maar krijg hem niet weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

AKrale

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2003
heb een virus maar ik kan hem niet weg halen housecall vond hem, terwijl Norman hem niet kon vinden

Zie bijlage

Bijlagen

Als ik op je bijlage klik wordt mijn Norton helemaal gek. Ik denk dat de bijlage ook besmet is?

Of is dit alleen bij mij:confused:

@ Akrale, http://www.trendmicro.com/en/security/advisories/win_me_clean.htm Hier staat hoe je hem kunt verwijderen.
Komt erop neer dat je systeemherstel moet uitschakelen.Dan een online scan doen en het virus laten verwijderen. Daarna weer systeemherstel inschakelen. Voor win2000 zal het hetzelde zijn als bij win ME.
virus_6221618220_8235.jpg

Laatst bewerkt:
Hoi Tanja

Waarschijnlijk ligt probleem bij jou, ik kan hier het document openen zonder dat Norton 2003 gek wordt.
Heb WinXp en OfficeXP

Groetjes Marretje

Is al meer gezegd, .doc liever niet plaatsen ivm macro-virussen of dergelijke. Kladblok is veel beter en veilig. Ik open ze iig nooit op een forum.

FF een vraag tussendoor:

Ik ga morgen naar een oom vanwege het Blaster-virus, maar nu moet ik een update bij Norman hierover weghalen, maar waar vind ik die?

Oftewel: waar vind ik de losse updates zodat ik die ff op een RW-tje kan branden? Die site is één grote chaos lijkt et wel.

Ik zoek bij Support, maar ik vind er nix?

Voor zover ik het zie niet nee.

Vind ik een beetje vreemd eerlijk gezegd...

Et is niet vreemd, et is WAARDELOOS! Hoe kan een arme gebruiker nu updaten als de liveupdate et niet doet ivm met het virus?

Nou weet ik wel hoe je het virus kan stoppen enzo, dus daar niet van, maar ik dacht; ik download meteen ff de nieuwste virusdefinities en brand em ff op een RW-tje. Dan heeft ie ze maar vast. Hij heeft namelijk nog internet via een 56k6-modem.

Voor mij dus nooit Norman als virusscanner.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan