Toch family-pack Win 7 in NL. ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
er staat toch ook dat de prijs nog niet bepaald is? ik denk niet dat ze zo'n ding gratis weggeven...
en het geldt daarnaast ook nog eens alleen voor engelse versies van windows (die een groot deel van de nederlandse bevolking niet zal gaan aanschaffen)

Hoi !

Taalpakket is overal, o.a. bij mij te verkrijgen !

Pak weg € 150,= voor 3 licentie's lijkt me niet verkeerd !

Greetz,

Harry.

o sorry ik begreep je verkeerd, ik dacht dat je dacht dat je ze in nederland gratis zou kunnen krijgen, maar inderdaad... 150 euro is zeer goedkoop...

Dan snap ik niet waarom er bij mijn automatische updates een nederlandse taalpakket zit als ze het verkopen.. Misschien dat ik het ook wel snap. (Dat je een engelse gekocht hebt maar toch liever een nederlandse versie hebt.)

Hoi !

Als je een NL-taalpakket op een engelse Win 7 versie installeert, blijven de help-files gewoon in het engels.

Bij een originele NL-versie is echt alles in het NL.

Ik heb zelf nooit op een Windows-NL-versie gewacht, maar kan me voorstellen dat sommige mensen een echte NL-versie prefereren.

Greetz,

Harry.

Hoi,

Ik heb de Engelse Win 7 Ultimate geinstalleerd en daarna een nederlands taalpakket, maar bij mij zijn de helpfiles ook echt in het nederlands

Hoi !

Daar kijk ik van op !

Gisteren nog een uitgebreide discussie gehad op het forum van: http://www.mydigitallife.info/
over deze kwestie, en daar kwam bovenstaande als oplossing uit !

Dan zal ik ook es het officieele NL-pakket installeren dat inmiddels via de update wordt aangeboden, want totdusver zijn die files bij mij nog engels..

Greetz,

Harry.

Zijn de language packs dan ook werkend te krijgen op Home Premium (de inhoud van het family pack)?

Denk het wel. Zal je even moeten kijken onder Auto. Updates.

Overigens.. Houdt ik mijn systeem lekker engels. (Bakken m'n broertjes er minder van. Voorlopig tenminste).

Ja onder Ultimate en Enterprise kun je de Languagepacks wel gebruiken ja, daar zijn ze voor meer onder de andere versies zouden ze niet uitgebracht en dus ook niet in updates staan...

Hoi !

Volgens mij worden de language-packs exclusief aangeboden voor Win 7 Ultimate !

Tenminste.....officieel.

Greetz,

Harry.

Ben ik dan de enigste die in Home Basic ook een taalpakket geinstelleert krijg?

Ben ik dan de enigste die in Home Basic ook een taalpakket geinstelleert krijg?

Denk het wel.. Heb hier Ultimate draaien dus Harry heeft deels gelijk. Of er meerdere zijn die onder Basic / Premium enz ook een NL Taalpakket heeft weet ik niet.

Hoi !

Alles kan....@Jeffcoboy: staan bij je update's nu ook 35 taalpakkettten ?

Nee , tja...

Greetz,

Harry.

vreemd, harry heeft (volgens mij) wel gelijk wat betreft het taalpakket... ik heb win7 ultimate (engels) en met het nederlands taalpakket blijven de helpfiles in engels... maar persoonlijk prefereer ik mijn complete windows in engels, dus geen probleem wat mij betreft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan