toch geen chello tip?

Status
Niet open voor verdere reacties.

adnieuwenhuizen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Hoewel de helpdesk me in juni toezegde mijn abo om te zetten naar de nieuwe chello power + anytime (29.95)euro kreeg ik vandaag een factuur waarop het oude bedrag + extra kosten voor anytime in rekening worden gebracht. Vandaag gebeld maar het systeem lag eruit dus er kon niets worden nagekeken. Benieuwd of bellen a.s. maandag het probleem toch nog oplost. Ook het nieuwe UPC schijnt niet foutloos te gaan werken.

Wat is het moraal van dit verhaal?:confused:

Ik heb hem nu 2 x om laten zetten, vrijwel werd het direct gedaan, en op de facturen werden netjes de voorgeschoten bedragen verrekend, let wel, die nieuwe abbo's willen ze alleen met autoincasso leveren, anders betaal je de normale tarieven gewoon apart.:thumb:

Ik betaal automatisch dus daar ligt het niet aan. Het moraal is dat ze me wel beloofden maar niet deden wat werd afgesproken en ik dus weer extra kosten moet maken door een 0900nummer te bellen om het probleem op te lossen.

Als je in het midden van juni je abbonement om laat zetten, dan zal pas op de factuur van juli te zien zijn dat de omzetting heeft plaatsgevonden. Daarin wordt dan over het algemeen ook een verrekening verwerkt van het teveel betaalde abbonementsgeld van de maand juni.
Daarnaast is het ook zo, dat het pakket pas ingaat als het volledig binnen het account en adressysteem doorgelopen is en daarmee ook de juiste pakketkorting berekent kan worden.
Het kan voorkomen dat dit een aantal dagen duurt voordat ook administratief de omzetting volledig verwerkt is.
Als het op de factuur van Juli nog niet verwerkt is, dan kan je het beste het wel even nabellen.

Dit weekend is er een interne update van de systemen waarmee de UPC-medewerkers werken. Dat is dus dan ook de reden waarom ze jou helaas geen antwoord hebben kunnen geven op je vraag.

Zoals ik al schreef ik kreeg vandaag de factuur. (is voor juli!!!!!) En ipv het nieuwe bedrag was er een bedrag extra in rekening gebracht voor anytime. Er is dus wel wat gebeurd (sinds ik 12 juni de verandering regelde) maar niet het goede. Maar ach we blijven bellen en hopen dat het goed komt.

Laatst bewerkt:
Als er een extra bedrag voor anytime in rekening is gebracht, dan zit het nog niet in een pakket.
Dat is dus helaas adminstratief fout gegaan.

Ach ja en nu maar hopen dat daar waar fouten worden gemaakt ook wordt gewerkt dan wordt het misschien toch nog soepel opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan