Toch ongewenste mail...

Status
Niet open voor verdere reacties.

druppie

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2002
Berichten
40
Ik maak gebruik van Outlook 2003 en heb daarin twee postbussen. Eén van mijn vrouw en één van mijzelf. Ik heb bij de instellingen aangegeven dat het niveau van ongewenste mail hoog moet zijn (dus wel veel tegenhouden, maar niet gelijk permanent verwijderen). Desondanks komt er met name in de mailbox van mijn vrouw veel ongewenste mail binnen die vroeger gewoon tegengehouden werd en in de map ongewenste mail terecht kwam.

Bovendien is het gek dat wanneer ik Outlook opstart er vaak zo'n schermpje komt waarin staat dat er ongewenste mail is binnengekomen waarbij je dan kan kiezen om de map ongewenste mail te openen. Als ik dat dan doe is de map gewoon leeg en staat de ongewenste mail gewoon in Postvak IN.

Hoe kan dat? Ik maak verder gebruik van ZoneAlarm Pro met anti-spywarefunctie en van Bitdefender virusscanner.
 
als je afzenders toevoegd aan de toegestaande lijst dan komen ze volgende keer gewoon binnen, dus je moet ze denk ik eerst uit de toegestaande lijst verwijderen

zo werkt het systeempje

of kijk eens hier: http://www.planet.nl/planet/show/id=74274/contentid=621279/sc=0b28ec

De lijst "veilige afzenders" is leeg en alleen mail van eigen contactpersonen wordt wel vertrouwd. De lijst "veilige geadresseerden" is ook leeg....

Bovendien blijft het gek dat Outlook zegt dat er ongewenste mail is binnengekomen, maar deze dus niet in de map ongewenste mail stopt :evil: .
 
Ik loste het op door alle engelstalige e-mail te blokkeren. Help echt heel goed, of het is gewoon toeval en krijg ik gewoon minder ongewenste e-mail. Mijn ip is wel veranderd misschien ligt het wel hieraan :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan