Toch te lichte voeding?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruiker543

Banned
Lid geworden
7 feb 2010
Hallo leden,

Ik heb helemaal geen problemen met mijn videokaart en ook niet tijdens gamen maar ik zie net op de website van Sapphire dat ik voor mijn ATI 5770 (1GB) minimaal een 500watt voeding moet hebben. En ik heb een 460watt voeding van CoolerMaster. Maakt dit toch iets uit? Ik denk zelf van niet omdat ik geen problemen heb, maar ik zou graag jullie reactie hierop willen weten. Bij voorbaat dank.

Hoi...

De fabrikant,Sapphire in dit geval,houdt altijd een ruime marge aan.(500w totaal systeem)
Mede ook omdat niet iedereen over een goede ,stabiele voeding beschikt.
In dit geval heb je een coolermaster en die zijn goed.
Geen probleem dus.

Laatst bewerkt:
coolermaster 460watt kan een HD5770 makkelijk hebben
het is een A-merk voeding dus wees gerust

Sorry voor de late reactie maar bedankt. Bij aanschaf heb ik wel bewust voor een A-merk gekozen. Sweex voedingen zijn bijvoorbeeld heel slecht.

Ook moest ik van iemand mijn 12Volt spanningswaarde controleren (via de BIOS en dan Hardwaremonitor) of die wel 12V trekt, en dat is het geval. Wat er volgens hem ook op duidt dat er niets te vrezen valt.

Grappig.

Ik heb ook een Sapphire 5770 (1GB) met een Cooler Master voeding van 460Watt.

Nog nooit problemen met deze voeding gehad omdat ie te licht zal zijn. Games kan ik prima spelen zonder dat ie uit valt.

Een zwaardere voeding is nooit verkeerd. Met eentje van 550, 600 of 650Watt kun je sowieso niet tekort hebben. (Ja ok, wat niet kan).

Grappig..deze reactie in je eigen topic.Maar zeer overbodig.Topic is ook al wat maandjes oud.
Slotje.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan